Fashion Days, unul din liderii de pe piaţa magazinelor online pe segmentul fashion în România, a lansat aplicaţia de cumpărături pentru iPad, care vine...

3Fashion Days, unul din liderii de pe piaţa magazinelor online pe segmentul fashion în România, a lansat aplicaţia de cumpărături pentru iPad, care vine în completarea celei pentru iPhone, lansată anul trecut. Compania elveţiană este primul retailer de fashion online din România care oferă clienților săi posibilitatea de a face cumpărături online rapide, avantajoase şi sigure direct de pe dispozitivele lor mobile Apple. Prin intermediul noii aplicații, mai mult de 200.000 de produse de la peste 500 de branduri sunt acum ușor de accesat şi de pe iPad.

Aplicația pentru iPad facilitează cumpărăturile online oriunde şi oricând venind în întâmpinarea cumpărătorilor cu un stil de viaţă activ, în continuă mişcare. Aceasta are avantajul de a valorifica ecranul mare de până la 9,7 inch al tabletelor Apple. Cu ajutorul fotografiilor de înaltă calitate care surprind unghiuri diferite şi cele mai mici detalii ale produselor, utilizatorii se bucură de o imagine clară asupra produselor.

Asemănător website-ului, aplicaţia integrează un cont personal cu setări, adrese de livrare, comenzi realizate şi posibilitatea de abonare la newsletter-ul Fashion Days. Mai mult, dispune de un meniu intuitiv împărţit în două categorii – femei şi bărbaţi, personalizat în limba română; permite trimiterea de notificări push-up pentru campaniile noi şi afişarea în modul panoramic şi portret. Direct din meniul aplicației, utilizatorii pot comanda produse în patru paşi simpli şi au la dispoziţie inclusiv plata securizată cu cardul. Aplicaţia poate fi descărcată gratuit din App Store.

„Investim în inovaţie şi ne dorim să creăm pentru clienţii noştri experienţe digitale de shopping captivante și facile. Noua aplicatie pentru iPad este încă un pas pe care îl facem pentru a facilita accesul  clienților Fashion Days la o gamă și mai largă de produse, atât în campanii de tip flash sale, cât și în colecții in season de la branduri internaționale, care sunt disponibile în stoc. Pasul precedent a fost lansarea unui nou meniu de navigare pentru website care oferă acces instant la peste 200 000 de referinţe disponibile în stoc. Acesta are opțiuni avansate de filtrare a produselor în funcție de: brand, categorie vestimentară (îmbrăcăminte, încălţăminte, genţi, accesorii etc.), sex şi noutăţi.”

Camelia Ganga, Brand Manager Fashion Days

„Aplicaţia pentru iPad a fost creată in house de către o echipă din Departamentul de Mobile Development Fashion Days, formată din 8 specialişti în dezvoltarea şi testarea aplicaţiilor pentru dispozitivele care rulează sistemul de operare ios şi Android. Rezultatul eforturilor depuse a fost o aplicaţie cu interfaţa prietenoasă, design atractiv, timp de răspuns rapid şi tranziţii fluente. În prezent, echipa lucrează la cea optimizată pentru sistemul de operare Android care va fi lansată în această toamnă.” a adăugat Camelia Ganga, Brand Manager Fashion Days.

 1 2 3 4 5 6 7 8

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *