Selgros Cash&Carry România relansează, începând cu 3 septembrie 2014,  magazinele din Băneasa şi Berceni cu un nou concept. Investiţia totală de 6 milioane de euro...

Selgros (21)Selgros Cash&Carry România relansează, începând cu 3 septembrie 2014,  magazinele din Băneasa şi Berceni cu un nou concept. Investiţia totală de 6 milioane de euro a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de „mini-pieţe” în interiorul magazinului, transformarea funcţională a zonelor principale, îmbunătăţirea sortimentaţie şi un nou design atrăgător. Conceptul, dezvoltat ca proiect pilot la Iaşi în 2013, urmăreşte să îmbunătăţească experienţa de cumpărături a clienţilor şi să adapteze magazinele Selgros la schimbările din piaţă.

Noul concept oferă o structură mai prietenoasă şi o expunere mai accesibilă a produselor. Spaţiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, îmbunătăţind astfel orientarea în magazin. Remodelarea funcţională şi de design pune accent pe produsele fresh şi ultra-fresh. Centrul magazinului găzduieşte raioanele de peşte (viu, proaspăt şi afumat), carne, lactate, fructe şi legume, într-un spaţiu mai generos. Noile „pieţe” de peşte şi fructe şi legume beneficiază acum de suprafeţe mai mari, cu 40% şi respectiv 25%, faţă de varianta precedentă de structurare.

„După 13 ani de prezenţă pe piaţa din România, considerăm că este oportun să continuăm tranziţia către un nou nivel al experienţei de cumpărături pentru clienţii noştri. Ne propunem să renunţăm la modelul clasic al industriei şi să readucem clienţilor familiaritatea. Este un proces de umanizare a retailului pe care ne dorim să îl replicăm în toate unităţile pe care le deţinem în România. Odată cu remodelarea Selgros Băneasa şi Selgros Berceni, clienţii vor regăsi în magazine nu doar un spaţiu mai prietenos şi mai generos, ci şi noi produse şi mărci”

Alexandru Vlad, Director Executiv Selgros Cash&Carry România

Cele două unităţi integrează şi o zonă nouă, dedicată delicateselor şi vinurilor selectate. La ieşirea din magazin, clienţii vor regăsi un restaurant de tip fast food, operat acum în regim propriu, cu o ofertă extinsă de produse din rotiseria proprie, sandvişuri şi salate.

Remodelarea celor două unităţi Selgros a fost finalizată într-o perioadă de 4 luni, ambele magazine având program normal de funcţionare pentru clienţi pe durata lucrărilor. Conceptul va fi preluat şi implementat şi în alte magazine Selgros din ţară, într-un ritm care va fi comunicat ulterior.

Selgros (20) Selgros (19) Selgros (18) Selgros (17) Selgros (16) Selgros (15) Selgros (14) Selgros (13) Selgros (12) Selgros (11) Selgros (10) Selgros (9) Selgros (8) Selgros (7) Selgros (6) Selgros (5) Selgros (4) Selgros (3) Selgros (2) Selgros (1) Selgros (22)

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *