Serviciul de mesagerie instant WhatsApp, intrat recent în portofoliul reţelei de socializare Facebook, a anunţat depăşirea numărului de 600 de milioane de utilizatori lunari...
facebook-whatsappServiciul de mesagerie instant WhatsApp, intrat recent în portofoliul reţelei de socializare Facebook, a anunţat depăşirea numărului de 600 de milioane de utilizatori lunari activi.

Compania a trecut pragul de o jumătate de miliard de useri în luna aprilie a acestui an. Serviciul este urmat îndeaproape de aplicaţia WeChat a Tencent, cu 438 de milioane de utilizatori activi, cea mai mare parte a acestora fiind din China, în timp ce Tango – 70 de milioane de utilizatori – şi Viber – 100 de milioane de useri – se numără printre alte aplicaţii similare ce înregistrează creşteri.

Jan Koum, CEO-ul şi fondatorul serviciului, se arată în continuare reticent în a introduce publicitate online sau jocuri în WhatsApp pentru atragerea veniturilor suplimentare (în prezent, modelul de business al WhatsApp constă în necesitatea utilizatorilor de a plăti un dolar anual, după ce în primul an folosesc serviciul gratuit), aşa că oficialii Facebook trebuie să găsească alte modalităţi de a-şi recupera investiţia de 19 miliarde de dolari în achiziţia acestuia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *