În perioada mai-iulie 2014, peste 12.000 de persoane au ajuns la Orhideea Spa, deși tendința în lunile călduroase este să se opteze pentru piscine...
orhideea spaÎn perioada mai-iulie 2014, peste 12.000 de persoane au ajuns la Orhideea Spa, deși tendința în lunile călduroase este să se opteze pentru piscine în aer liber, litoral sau munte. Potrivit reprezentanţilor celui mai mare centru spa din Capitală, acest trend se datorează și numărului mare de copii care au venit pe perioada vacanței pentru lecții de înot.

”Am înregistrat cu 20% mai mule cereri pentru cursurile de înot. Mai mult, părinții care își aduc copiii la Orhideea Spa pentru orele cu un antrenor, achiziționează diverse terapii pentru intervalul în care micuții lor sunt la cursurile de înot, cel mai adesea masaje faciale – la mare cerere tratamentul facial Hyperbaric Oxygen Therapy -sau impachetarile liporeductoare cu extract de cafea verde combinate cu masajele anticelulitice”, spune Roxana Vișan, director de marketing Orhideea Spa.

Valoarea medie a unui abonament pentru cursurile de înot se ridică la 850 lei. Copiii înscriși la cursuri au o vârstă cuprinsă între 4 si 16 ani. Există și cursuri pentru adulți, aceștia reprezentând 15% dintre totalul clienților care contractează abonamente pentru lecții de înot. Valoarea unui astfel de pachet este de 1.100 lei pentru 12 ședințe.

O contribuție semnificativă la numărul de 12.000 de clienți pe ultimele trei luni au avut-o și minivacanțele din această perioadă. În ultima, cea de Sfânta Maria, Orhideea Spa a înregistrat o creștere cu 5% a clienților, față de perioada similară a anului trecut. Non membrii au avut un buget mediu de 100 lei pentru weekendul trecut, cea mai aglomerată zi fiind vineri, când centrul a avut 200 clienți. Un client a petrecut în medie aproximativ 3 ore pe zi la spa. La mare cerere în această perioadă au fost masajele de relaxare, valoarea medie a unui masaj fiind de 150 lei.

”Orhideea Spa a fost o alternativă de relaxare pentru persoanele rămase în Capitală. Weekendul prelungit le-a determinat să petreacă mai mult timp la spa, în medie cu o oră mai mult decât de obicei, și să opteze pe lângă piscină și saune și pentru un masaj de relaxare. Unul din 7 clienți a ales în weekendul trecut și o terapie”, spune Roxana Vișan.

Orhideea Spa este cel mai mare centru spa din București, întins pe o suprafață de 3.000 de metri pătrați, dotat cu zonă de relaxare, zonă de piscină, sauna și terapii. Orhideea Spa este proiectul Fundației pentru sănătate Orhideea Spa, proiect demarat în anul 2010, în urma unei investiții de 3,5 milioane de euro. La nivelul anului 2013, veniturile au fost de aproximativ 800.000 de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *