40% din suprafata construita a centrelor comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania este deja in curs de renovare, sustin reprezentanii companiei. Astfel, cele 2...

Plaza-Romania40% din suprafata construita a centrelor comerciale Bucuresti Mall si Plaza Romania este deja in curs de renovare, sustin reprezentanii companiei. Astfel, cele 2 mall-uri administrate de Anchor Grup continua procesul de reconstructie demarat pe baza strategiei adoptate in martie 2013 si anuntata public in mai 2014. Constructorii confirma ca lucrarile se vor desfasura conform planului. In acest moment, 90% din suprafata inchiriabila a celor doua centre, Bucuresti Mall si Plaza Romania, este contractata si agreata.

Noul design al celor doua centre comerciale este rezultatul unui parteneriat excelent cu Altoon Partners, o firma de arhitectura de renume mondial cu sediul in Los Angeles, SUA. Renovarea consta in lucrari de structura de mare anvergura, in reconfigurarea spatiilor de retail si in implementarea un design contemporan atractiv al fatadelor si finisajelor interioare. Sistemele si tehnicile inovatoare de constructie folosite in renovare vor reduce pe durata lucrarilor la minimum disconfortul clientilor celor doua centre comerciale.

Renovarea anuntata de Anchor Grup se desfasoara conform cu programul initial, fara intarzieri sau intreruperi. Astfel, in prezent se lucreaza pe  40% din suprafata construita a celor 2 centre comerciale.

Yurdaer Kahraman, Global CEO Commercial Real Estate Properties Fiba Holding, compania care detine Anchor Grup:

“Pietele de real estate si de retail se schimba permanent, la fel cum se intampla si cu asteptarile clientilor nostri. Retaileri precum Massimo Dutti, Koton, DS Damat, Time Out, Tom Tailor sau Moa au deschis recent noi magazine in centrele noastre comerciale. De asemenea, branduri precum Ben Sherman, Subway, LC Waikiki, Ecco, Tekzen, CCC, Brioche Dorée, Kahve Dünyası se vor alatura in curand proiectelor noastre. Pana in prezent, 90% din suprafata inchiriabila a celor doua centre, Bucuresti Mall si Plaza Romania, este contractata si agreata. In viitorul apropiat, noi marci comerciale vor consolida brandul si mixul nostru de chiriasi si totodata vor extinde gama de oferte in materie de fashion, servicii, gastronomie si lifestyle. Suntem de asemenea incantati ca un numar considerabil de vechi chiriasi ai Plaza Romania si Bucuresti Mall si-au reafirmat angajamentul lor in parteneriatul cu Anchor Grup prin prelungirea contractelor, cresterea suprafatei inchiriate, mutarea magazinelor lor in alte spatii din mall sau prin reamenajarea magazinelor lor conform celor mai recente tendinte in designul interior. De exemplu, H&M a crescut suprafata spatiului inchiriat din Bucuresti Mall cu 70%, iar World Class si-a dublat dimensiunile spatiului sau din Plaza Romania. Multe dintre aceste schimbari sunt deja in plina desfasurare si vizibile. Vrem sa profitam de aceasta ocazie pentru a multumi tuturor partenerilor si clientilor nostri, care sunt alaturi de noi de mai bine de 15 ani.

Ca o stire de nivel international, FIBA a incheiat un parteneriat strategic cu McArthurGlen Group – proprietar, dezvoltator si administrator de designer outlet-uri si lider de piata la nivel european. Scopul acestui parteneriat este de a deschide primele doua magazine in format designer outlet din Istanbul. Acest parteneriat si portofoliul imobiliar comercial existent al FIBA Holding din Turcia, China si Europa de Est creaza un nivel ridicat de sinergii la nivel de grup in beneficiul celor 2 centre comerciale ale Anchor Grup din Romania.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *