A început prin lansarea McCafe ca brand separat, cu produse pe bază de cafea şi de patiserie separate de restul meniului clasic al restaurantelor...
mcafe-packaged-twoA început prin lansarea McCafe ca brand separat, cu produse pe bază de cafea şi de patiserie separate de restul meniului clasic al restaurantelor (şi de binecunoscuta cafea la pahar de carton). Acum, una dintre cele mai mari reţele de fast-food din lume plănuieşte să înceapă vânzarea pungilor de cafea produse sub propriul brand în supermarketurile din Statele Unite până la începutul anului viitor, anunţă Associated Press. Speranţa oficialilor McDonald’s este de a creşte notorietatea cafelei vândute în restaurantele lanţului.

Astfel, compania a semnat un parteneriat cu un alt gigant din zona produselor alimentare, Kraft Foods, în urma căruia Kraft va produce şi distribui pungile de cafea măcinată şi boabe sub brandul McCafe. Totodată, Kraft va produce şi capsule speciale pentru prepararea la aparate de cafea.

Cel mai mare jucător din industria cafenelelor, Starbucks, vinde deja cafea ambalată în cadrul retailerilor din zona de food. La fel şi reţeaua Dunkin’ Donuts.

Oficialii McDonald’s şi Kraft declarau încă de anul trecut că testează într-o serie de pieţe cafeaua ambalată vândută sub brandul popularei reţele de restaurante. Potrivit CEO-ului McDonald’s, Don Thompson, extinderea portofoliului de produse pe zona de cafenele este una dintre oportunităţile de dezvoltare ale companiei, cafeaua fiind unul dintre produsele menite să atragă mai mulţi clienţi în restaurante.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *