Un spatiu de meeting este vital pentru orice birou. Este singurul loc in care se iau decizii importante pentru companie, se semneaza contracte valoroase,...

office5Un spatiu de meeting este vital pentru orice birou. Este singurul loc in care se iau decizii importante pentru companie, se semneaza contracte valoroase, se negociaza proiecte care asigura viitorul in business, se poarta discutii cu oameni ai momentului si ai industriei din care face parte orice firma.

Privind in ansamblu, o sala de meeting este un spatiu in care designul nu poate fi prea complicat nu-i asa? Ce probleme poate sa va creeze dispunerea unor mese cu scaunele aferente? Ei bine, procesul este mai amplu daca va doriti ca ambientul sa beneficieze de personalizarea dorita, confortul si functionalitatea tuturor pieselor de mobiler.

Orice spatiu are nevoie de un touche aparte care sa atraga privirile celor ce pasesc in aceasta incapere, sa emane inspiratie, creativitate, oaza de liniste si concentrare.

Configurarea unui spatiu de meeting este un demers care incepe cu clarificarea importantei si utilitatii fiecarui element prezent.

Priviti mai jos cateva linii directoare care sa va ajute in stabilirea designului potrivit acestei incaperi. Sfaturile vin din directia specialistilor firmei forFITOUT, firma ce detine in palmares numeroase proiecte livrate in domeniul de office design!

  1. Definiti parametrii reuniunii.  Stabiliti de la inceput pana la cati invitati va permite spatiul sa gazduiti, cu rolurile de formalitate si de conducere. Masurati incaperea si mobila pe care v-ati decis sa o integrati. Acesti itemi va vor ajuta sa luati  intr-o nota relaxata decizia cea mai buna privind amenajarea acestui spatiu.
  2. Alegeti regimul de aranjare al invitatilor. De regula stilul conferintelor este circular sau in forma de U pentru a avea contact vizual cu toti cei prezenti. O alta modalitate ar fi stilul teatru: invitatii sunt asezati pe scaune alineate avand in fata un speaker. Daca aveti o sala de dimensiuni mari si primiti multi invitati este preferabil sa aveti o masa lunga cu invitatii asezati de o parte si de cealalta a mesei cu mentiunea ca invitatii nu vor putea interactiona cu mare usurinta intre ei.office1
  3. Hotarati-va cu privire la tehnologia pe care o doriti in sala de meeting : Institutul National al Constructiilor (NIBS) recomanda necesitatea unor proiectoare, ecrane, plasme, sisteme de videoconferinta, sisteme audio-video pentru ca amplasarea acestora trebuie sa fie la indemana tuturor celor prezenti, sistemele de cablare nu trebuie sa fie la vedere pentru a nu ingreuna accesul prin sala. De toate aceste detalii se ocupa specialistii in office design.
  4. Alegeti o nuanta care sa se potriveasca unui spatiu de birou; Schema culorilor poate afecta starea de spirit si productivitatea oricarui invitat. Nuanta de  gri deschis este cea mai indicata de designerii interiori. Albul simplu si predominant trebuie evitat pentru ca este obositor la un moment dat si distrage atentia celor prezenti la intalnire.office2
  5. Instalati corpuri de iluminat care sa creeze impresia de lumina naturala pentru a emana un sentiment de deschidere, fresh;office3
  6. Ferestrele existente in incapere ar trebui acoperite cu simt estetic si cu materiale de cea mai buna calitate. Acest lucru il avem in vedere pentru faptul ca o sala de meeting utilizeaza echipamente vizuale ce nu ar trebui distorsionate  de stralucirea luminii ce se propaga in spatiu prin fereastra.office4
  7. Intr-un ambient in care piesele de mobilier si accesoriile nu-si au locul intr-un numar mare, intervine fara precedent ecoul. Pentru a reduce riscul aparitiei acestuia in timpul unei sedinte importante, specialistii au grija de acest aspect prin: acoperirea pardoselii cu mocheta ce are proprietati de izolare fonica dar si instalarea unui sistem de tavane care absorb zgomotele adiacente.
  8. Alegeti un mobilier confortabil si alocati suficient spatiu pentru a permite circulatia persoanelor in jurul mesei pentru ca in caz contrar intalnirile pot fi marcate de disconfort, intarzieri in prezentari; Mobilierul trebuie sa fie durabil si nu in ultimul rand sa reprezinte si sa redea profilul companiei ( alege lemnul, sticla, inoxul) in functie de preferinte.office5
  9. Pe check listul de design nu ar trebui sa lipseasca: un sistem de incalzire, ventilatie, aer conditionat potrivit incaperii respective.

Salile de conferinta amenajate intr-o maniera monotona, plictisitoare, banala nu aduc nici un beneficiu asupra inovatiei si creativitatii discutiilor care se poarta aici. Pentru o gandire creativa incercati sa proiectati salile de meeting intr-un stil special, elegant si rafinat ce difera de restul birourilor.

Salile de conferinte fac parte din viata oricarui business, iar un design list este esential pentru a garanta ca spatiul modelat este productiv, confortabil, functional in caz contrar, acest spatiu nu isi merita nici efortul si nici investitia. Creaza, astfel,un spatiu modern, care sa-i inspire pe oameni si care sa le ofere confortul de care au nevoie.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *