Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel naţional, a înregistrat în 2013, prin propria rețea de magazine Lem’s, afaceri de...
Alexandru Rizea, proprietar Lemet

Alexandru Rizea, proprietar Lemet

Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel naţional, a înregistrat în 2013, prin propria rețea de magazine Lem’s, afaceri de 231 milioane lei, în creştere cu 10 procente față de 2012. Piața de mobilă s-a situat anul trecut la aproximativ 3,34 mld. lei, la același nivel cu 2012.

Peste 20 de procente din vânzările rețelei Lem’s au fost generate de produse de tapițerie, fie ele canapele, paturi, scaune sau colțare. Anul trecut în rețeaua de magazine Lem’s au fost vândute peste 5.000 de paturi tapițate și peste 17.000 de canapele.

”Ponderea semnificativă pe care o au vânzările produselor de tapițerie se datorează, pe lângă dezvoltarea acestui sector în cadrul companiei, faptului că o canapea trebuie înlocuită mai des decât alte categorii de obiecte de mobilier. O canapea este folosită mai intens, prin urmare gradul de uzură este mai ridicat”, declară Alexandru Rizea, proprietar Lemet.

Compania a început dezvoltarea sectorului de produse tapițate în 2010. Investițiile constante în această zonă de produse au fost demarate începând cu anul 2010. Până în prezent, investiția totală  s-a ridicat la aproximativ 1 milion de euro. În acest an vor urma noi investiții în echipamente și materiale, cu scopul de a mări numărul de produse și a diversifica gamele de canapele, paturi, colțare și scaune.

”Segmentul tapițeriilor este destul de dinamic și este important să dezvoltăm continuu noi produse, să avem o gamă cât mai variată. Luna aceasta lansăm peste 250 de decoruri și noi texturi de materiale în cadrul programului “Lem’s Sofa Collection”. Strategia noastră este să acoperim o categorie largă de nevoi și preferințe, astfel produsele de tapițerie din magazinele Lem’s se înscriu într-o gamă de preț care variază de la accesibil la premium. Producem canapele modulare adaptabile oricărui spațiu, care pot fi cumpărate cu preţuri începând de la 1000 de lei, până la patul Bourbon, un produs ce poate fi customizat cu pluș sau piele sidef cu cristale”, declară Alexandru Rizea.

Aproximativ 10 procente din produsele tapițate, cât și mobila corp sunt achiziționate de către clienții Lem’s prin carduri de cumpărături în 6 sau 10 rate fără dobândă. Magazinele de mobilă ale fabricii Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard calitativ în toate judeţele ţării.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *