Vânzările pieţei locale de retail online IT&C vor creşte în perioada următoare cu cel puţin 20% pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an...
Laptops-Tablets-or-SmartphonesVânzările pieţei locale de retail online IT&C vor creşte în perioada următoare cu cel puţin 20% pe fondul cumpărăturilor generate de începerea noului an şcolar, sunt de părere oficialii retailerului online de electronice evoMag, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil.

Astfel, în următoarea lună de zile, la mare căutare vor fi ofertele şi promoţiile retailerilor online. În acest sens, evoMAG dă startul mai devreme anul acesta campaniei de reduceri Back to School. Astfel, timp de o lună, începând cu data de 18 august şi până pe 19 septembrie, clienţii vor putea beneficia de preţuri mai mici la peste 350 de produse din cele mai importante categorii. Reducerile sunt semnificative, de până la 70% în unele cazuri.

evoMAG țintește noi nișe: bunurile de larg consum, segmentul auto și cel al electrocasnicelor mari

“Avem reduceri individuale, pe produse în sine, dar am pus la punct şi pachete speciale pentru şcolari. Spre exemplu, la achiziţia unui laptop, clientul va primi o reducere de 30% din valoarea totală a comenzii, dacă acesta mai achiziţionează o tabletă şi o imprimantă”, a declarat Mihai Pătaşcu, CEO evoMAG.

Oferta curentă le dă posibilitatea clienţilor să cumpere multifuncţionale cu 149 de lei, imprimante laser cu 199 de lei, routere care costă 55 de lei, switch-uri cu 29 de lei sau laptopuri de 15 inci cu preţuri începând de la 1.099 lei. Reduceri importante vor fi şi la produse de birotică: agende, capsatoare, seturi de birou, table magnetice şi accesorii pentru table magnetice şi calculatoare de birou.

Clienţii care plasează comenzi în perioada 18 august – 19 septembrie beneficiază de livrare gratuită pentru produsele de peste 299 de lei trimise în ţară şi pentru cele care costă peste 99 de lei livrate în Bucureşti.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *