Trend Consult Group a înregistrat în primul semestru al acestui an o creștere cu 35% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a...

Marius Decuseara-Brandenburg_TCTrend Consult Group a înregistrat în primul semestru al acestui an o creștere cu 35% a cifrei de afaceri față de aceeași perioadă a anului trecut, furnizând în prima jumătate a anului servicii de consultanță în vânzări și training în valoare de 600.000 de euro.

„Anul acesta ne-am propus o cifră de afaceri de 1.200.000 de euro, în creștere cu 30% față de rezultatele de anul trecut, și ne bucurăm să vedem că suntem pe drumul cel bun. Avem deja semnate contracte în valoare de 1.028.000 de euro, serviciile de consultanță și training urmând să fie livrate până la sfârșitul anului. Așadar, avem toată încrederea că vom reuși să ne atingem obiectivul până la finalul lui 2014” a declarat Marius Decuseară-Brandenburg (foto), Country Manager Trend Consult Group.

Cea mai mare pondere a cifrei de afaceri este reprezentată de serviciile de consultanță și training în vânzări (42,5%), din care serviciile de consultanța au reprezentat 27,5% iar cele de training 15 %. Acestea sunt urmate de serviciile de training în Leadership & Soft Skills (31%) și serviciile de Teambuilding & Conferințe (26,5%).

„În ultimii ani am observat o creștere tot mai mare a cererii de consultanță, în detrimentul trainingului. Acestă situație ne arată că business-urile au ajuns la o maturitate pe piața locală și au început să gândească și să acționeze pe termen mediu și lung. Noi ne-am specializat în ultimii 14 ani în zona consultanței în vânzări și plănuim să extindem cât mai mult business-ul Trend Consult Group în această direcție”, a completat Marius Decuseară-Brandenburg.

Trend Consult Group a furnizat anul acesta servicii către peste 50 de companii, printre care se numără: Autonom Rent a Car, Banca Comercială Română, Biofarm, Coca-Cola, GDF SUEZ Energy România, Honeywell, ING România, Kaufland, ND Pharma, Orange, Provident, Raiffeisen Bank, Renault România, REWE, Romtelecom, WWF.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *