Retargeting.ro, soluția românească de personalizare a comunicării cu vizitatorii afacerilor de e-commerce, a generat clienților actuali vânzări medii lunare în creștere cu cel puțin 50 procente, pe un interval de timp de 6 luni. Cele...

Retrageting.roRetargeting.ro, soluția românească de personalizare a comunicării cu vizitatorii afacerilor de e-commerce, a generat clienților actuali vânzări medii lunare în creștere cu cel puțin 50 procente, pe un interval de timp de 6 luni. Cele 10 magazine care au fost incluse în perioada beta au realizat încasări suplimentare de 40.000 lei din prima luna și pană la 212.000 lei după șase luni, conform datelor din perioada ianuarie –iunie 2014.

Soluția Retargeting.ro îmbină personalizarea mesajelor afișate în site, a neweletterelor, segmentarea bazei de date, A/B testing, cu un sistem de recomandări individualizat pentru fiecare vizitator, în funcție de istoricul său de navigare.

“De exemplu, daca un vizitator a căutat și și-a achiziționat anterior o consola de jocuri video, atunci soluția Retargeting.ro îi va sugera un controller sau un alt device în completarea achiziției inițiale. Experiența de cumpărare a clientului se îmbunătățește, iar vânzările cresc, până la dublare”

Rareș Bănescu, fondator Retargeting.ro

Prin colectarea de informații despre fiecare vizitator în parte, magazinul online comunică individualizat prin Retargeting.ro cu fiecare vizitator al său. Astfel, clientul respectivului magazin online are parte de o experiență de cumpărături personalizată integral, lucru care il ajută să-și concretizeze intenția de cumpărare. Implicit, aceasta duce la creșterea vânzărilor magazinului online în cauză și la un grad superior de satisfacție resimțit de clienții săi.

“Ratele de conversie din site cresc semnificativ încă din prima lună de folosire a serviciului. Retargeting optimizează între 5 și 10% din traficul unui site în fiecare lună de folosire, trafic pe care convertește peste 10% încă din prima lună. În felul acesta, dacă în mod normal un magazin online își crește rata de conversie cu 15-20% într-un an și o consideră un succes, prin integrarea Retargeting.ro, o afacere de e-commerce reușește să crească rata de conversie cu până la 30-60% în doar câteva luni, deci realizează în jumătate de an cât alții în 2-3 ani”

Mugur Frunzetti, acționar Retargeting.ro

2Studiu de caz GLITTIO.ro:

Magazinul online Glittio.ro folosește soluția Retargeting.ro din decembrie 2013.

Pentru Retargeting.ro, Glittio.ro intră în categoria clienților medii. Prețul plătit de Glittio pentru soluția Retargeting.ro sub formă de abonament lunar nu depășește 400 eur.

Scopul colaborării:

– comunicarea personalizată cu utilizatorii în funcție de acțiunile lor din site

– trimiterea de mailuri personalizate, tranzacționale

– creșterea ratei de deschidere a mailurilor trimise

– creșterea ratei de click la mailurile trimise

– creșterea valorii comenzii medie

– creșterea bazei de date de abonați la newsletter

Indicatori relevanți în perioada ianuarie – iunie 2014:

– volum vânzări:

Vânzările magazinului au crescut cu 45% prin folosirea Retargeting.ro, în principal prin creșterea valorii medii a comenzii și prin recuperarea coșurilor abandonate.

Valoarea comenzii medii a înregistrat o creștere cu 12%. Rata inițială de abandon a coșului de 74% a scăzut prin folosirea Retargeting.ro până la 59%, deci cu peste un sfert.

-rata de deschidere a mailurilor:

Inițial: 19%.

După folosirea Retargeting.ro, a ajuns la 53% pe abonat unic, 78% total. Practic, unul din 2 mailuri sunt deschise dupa implementarea soluției Retargeting.

-rata de click în mail:

Inițial 24%.

După folosirea Retargeting.ro, a ajuns la 44% pe abonat unic, 52% total. Practic, se apasă pe link la unul din două mailuri deschise.

-baza de date:

În ceea ce privește creșterea bazei de date, au fost acumulate adrese noi de email, prin mesajele de abonare dinamică, baza de date crescând cu 40% în doar 2 luni.

-experiența clienților și branding:

Creșterea încrederii vizitatorilor în produse și în brandul Glittio, folosind mailuri personalizate de FAQ și mesaje de asistență la vânzări live on site, a dus la sporirea căutarilor pe brand cu până la 30%

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *