Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi se află tot mai mult în ultima vreme în faţa reflectoarelor după ce, câteva firme de consultanţă au atras...
xiaomi-1Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi se află tot mai mult în ultima vreme în faţa reflectoarelor după ce, câteva firme de consultanţă au atras atenţia asupra creşterii rapide pe care compania o are pe acest segment.

Potrivit unui raport recent al companiei Canalys, în al doilea trimestru din 2014, Xiaomi a înregistrat o cotă de piaţă de 14% (pe fondul unei creşteri anuale a businessului de 240%), trecând peste Samsung în ceea ce priveşte volumul de telefoane mobile inteligente livrate către consumatori.

Este pentru prima dată în ultimii trei ani când Samsung este detronat, trecerea pe locul doi în piaţă fiind alimentată de o scădere de 15% a businessului în ultimul an.

“Xiaomi a reuşit să livreze produse competitive, la preţuri foarte bune, care se focusează pe cerinţele peieţei locale în materie de servicii şi software”, a declarat Jingwen Wang, analist în cadrul Canalys.

Acesta a mai precizat faptul că telefonul destinat segmentului budget, Redmi, a fost principalul motor al creşterii producătorului chinez, acesta livrând peste 18 milioane de unităţi din acest smartphone.

În acelaşi timp, raportul Canalys atestă faptul că piaţa chineză a rămas cea mai mare din lume în al doilea trimestru al lui 2014, cu o cotă de 37% din livrările mondiale de smartphone-uri – 108,5 milioane de unităţi.

În T2 2014, la nivel mondial s-au livrat 292,4 milioane de smartphone-uri, în creştere cu 23% faţă de perioada similară a anului trecut. Totodată, la nivel global, Samsung şi-a păstrat supremaţia, cu o cotă de piaţă de 26% (în scădere cu 5 procente faţă de anul trecut). Apple se află pe locul doi, cu 12% cotă de piaţă, urmat de Huawei şi Lenovo. Xiaomi a reuşit să intre şi în top 5 mondial, cu o cotă de piaţă de 5%.

Canalys-Worldwide-1 Canalys-China-1

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *