DOMO oferă clienților pasionaţi de fotbal oportunitatea de a susține echipa favorită împreună cu unul dintre cele două personaje îndrăgite, mascotele DOMO, DO și...

Kim Koellner (CEO DOMO) si Ionut Negoita (DINAMO)DOMO oferă clienților pasionaţi de fotbal oportunitatea de a susține echipa favorită împreună cu unul dintre cele două personaje îndrăgite, mascotele DOMO, DO și MO. Câinele DO, care va fi suporterul Dinamo, va fi prezent în campania de susținere, iar logo-ul DOMO va apărea pe echipamentele oficiale de joc ale echipei Dinamo și alte suporturi.

 Prin susținerea echipei DINAMO facem un nou pas în a le oferi clienților DOMO pasionaţi de fotbal şansa de a se bucura de o experiență unică atunci când urmăresc meciul echipei favorite. Fotbalul naște pasiuni, ne-a demonstrat încă o dată Campionatul Mondial de Fotbal 2014. Fiecare dintre noi își dorește să urmărească meciurile echipei pe care o iubește alături de un grup de prieteni care îi împărtășește și înțeleg pasiunea. Personajul mult îndrăgit DO va avea rolul de aduce laolaltă fanii Dinamo și de a le da șansa să susțină împreună echipa DINAMO la fiecare meci al sezonului 2014-2015. În același timp, DO va avea rolul de a le insufla fanilor valori esenţiale precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea şi importanţa de a-ți uni forțele pentru a reuşi. Suntem mândri să fim partener oficial ai unei echipe atât de apreciate de clienții noștri.”

Kim Koellner, CEO DOMO Retail

Primul meci la care DO a susținut echipa DINAMO a avut loc luni, 28 iulie 2014. Le urăm bun-venit în marea familie alb-roşie noilor noştri parteneri de la DOMO. Ne bucură faptul că unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în ElectroIT din România s-a alăturat proiectului New Dinamo şi va fi lângă noi în acest sezon. Sperăm ca parteneriatul dintre DOMO şi clubul nostru să fie solid şi durabil, la fel ca toate proiectele derulate de FC Dinamo Bucureşti”, declară  Ionuţ Negoiţă, Acționar Majoritar al FC Dinamo Bucureşti.

Domo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din retailul specializat în ElectroIT din România, deţinând o reţea naţională formată din peste 90 de magazine cu peste 1000 de angajaţi, precum şi o platformă online www.domo.ro, care oferă o gamă de 15000 de produse din 17 categorii diferite.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *