Lamonzashop.ro, platforma construită in parteneriat Delazero – Azad Enterprises, marchează 20 de ani de la momentul intrarii brandului LAMONZA în piața romanească. Specializat pe...

lamonza.roLamonzashop.ro, platforma construită in parteneriat Delazero – Azad Enterprises, marchează 20 de ani de la momentul intrarii brandului LAMONZA în piața romanească. Specializat pe segmentul produselor de calatorie, brandul oferă consumatorilor produse de voiaj, trollere, genți, rucsacuri sau accesorii.

Magazinul online este funcțional începând cu luna iulie 2014, iar vânzările online estimate sunt la câteva zeci de mii de euro în primul an de funcționare. Până acum, cele mai bine vândute produse sunt trollerele, urmate de rucsacuri, genți de voiaj și genți de laptop.

Magazinul online este structurat în categorii de produse, cu un design aerisit, astfel încât consumatorul să poată găsi cu usurință articolele de care are nevoie. Produsele prezinta toate detaliile, sunt insoțite de fotografii exemplificatoare, foto  360 grade sau video-uri de prezentare.

“LAMONZA se vindea online, însa, cand cei de la Delazero ne-au propus varianta unui magazin dedicat, am luat in calcul propunerea lor, care s-a și concretizat, de altfel, în acest magazin online. Intențiile noastre comune sunt ca www.lamonzashop.ro să devina reper pe piața românească online de profil, să crestem brand awarenessul și sa impregnăm brandul in constiinta consumatorilor prin calitate și servicii la standarde cât mai inalte. “

Osama Saffarini, Partener în Azad Enterprises

Delazero a bugetat pentru acest proiect cateva zeci de mii de euro, asigurând toate componentele necesare dezvoltării si menținerii unui magazin online. Având deja 4 branduri in portofoliu, compania a atins în 2013 o cifra de afaceri de aprox. 850.000 euro. Magazinele online deținute acopera mai multe segmente din categoriile fashion și lifestyle: produse electronice, eletrocasnice sau de modă. Fiecare dintre magazine este construit pe o platforma customizată, care suportă optimizări în funcție de dinamica pieței online și cerințele consumatorilor.

“Targetam brandul LAMONZA de ceva vreme intrucat avem incredere în potențialul lui in online, în capacitatea de a satisface nevoia consumatorului de a achiziționa, pentru calatorie, un produs extrem de bine definit în raportul calitate – pret”

Carmen Grigore, Managing Partner la Delazero

Azad Enterprises este o companie românească cu acționariat strain, inființată în 1992, ce distribuie produse de calatorie și bunuri de larg consum. Importator al brandului LAMONZA incă din 1994, Azad deține o rețea proprie de distribuție ce acoperă tot teritoriul Romaniei si Bulgariei prin intermediul departamentului de logistică, clienții principali fiind toate marile lanțuri de magazine tip cash&carry, hypermarketuri si discount.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *