Miele România, reprezentanța locală a companiei numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, și-a propus dublarea cifrei de afaceri în...

Masina de spalat W1_1Miele România, reprezentanța locală a companiei numărul unu în producţia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, și-a propus dublarea cifrei de afaceri în următoarea perioadă. Filiala locală a realizat, în 2013, afaceri de 8,5 milioane de lei și speră ca anul acesta businessul să crească cu 50%.

Compania a realizat 35% din cifra de afaceri în prima jumătate a anului din vânzarea de mașini de spălat rufe și uscătoare de rufe. Aceasta este gama de produse Miele cu cele mai mari vânzări în România. În topul vânzărilor mai intră în paralel cu mașinile de spălat rufe, uscătoarele de rufe și cuptoarele, frigiderele, dar și plitele. Ca volum, cele mai multe produse vândute sunt aspiratoarele, însă, anul trecut au fost vândute si 300 de mașini de spălat rufe Miele.

Compania a investit, recent, 400.000 de euro în deschidera unui showroom situat în clădirea City Gate din București și a lansat, deja, în România noile generații de mașini de spălat W1 și uscătoare de rufe T1. Cele 15 modelele de mașini de spălat W1 și uscătoare de rufe T1 au priză la cumpărătorii români, care se arată, deja, interesați de noile produse ale companiei germane.

Loredana Butnaru_Miele 1„Cea mai mare comandă primită anul trecut a fost de 165.000 lei. Sperăm ca în 2014 să depășim acest prag și să echipăm cu produsele Miele cât mai multe case”, a declarat Loredana Butnaru, Sales Manager Miele România.

Aceasta susține că odată cu lansarea seriilor Miele W1 și Miele T1, începe o nouă eră a întreținerii rufelor. Modelele se remarcă atât printr-un design elegant și o interfață mai performantă pentru utilizator, cât mai ales printr-o serie de premiere în materie de tehnologii de curățare. Noile produse pot fi cumpărate din showroom-ul Miele situat în clădirea City Gate din București și de la partenerii Miele din întreaga ţară.

Lansarea noilor serii de produse Miele W1 și Miele T1, disponibile și în România, a necesitat o investiție de aproximativ 100 de milioane de euro, derulată pe parcursul a 5 ani. Compania este gata să introducă și o garanție de 10 ani pentru anumite produse pentru a dovedi clienților calitatea produselor

Totodată, potrivit reprezentanților companiei, Miele este singurul brand de electrocasnice care și-a dezvoltat propriile produse de îngrijire, în strânsă colaborare cu cei mai importanți producători de detergenți.

Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generaţie. Miele a devenit, astfel, cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnicedin lume, cu peste 16.500 de angajaţi, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi importatorilor. În anul financiar 2011/2012 a obţinut vânzări în valoare totală de 3,01 miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi maşini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator.

În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *