La UPC, viteza medie a clienţilor de internet a ajuns la final de iunie la peste 100 de Mbps, aceştia bucurându-se de o conexiune...

upcLa UPC, viteza medie a clienţilor de internet a ajuns la final de iunie la peste 100 de Mbps, aceştia bucurându-se de o conexiune stabilă şi viteze mari de transfer datorită tehnologiei Eurodocsis 3.0. UPC oferă în toată aria de acoperire cu servicii internet viteze de download de 200 Mbps. În România, conform Ookla, viteza medie este de 55,6 Mbps, ceea ce înseamnă jumătate din viteza medie de acces la internet a clienţilor UPC. La nivel de Europa, viteza medie este de 26,6 Mbps, potrivit aceleiaşi surse.

UPC România a investit constant în infrastructură pentru a oferi cât mai multor clienţi acces la conexiuni rapide şi stabile. Acest lucru a contribuit la o creştere a bazei de clienţi de internet cu 41% în patru ani. Dacă în 2010 puţin peste 25% din clienţii companiei aveau internet de la UPC, în 2014 procentul a depăşit 50%.

În 2011, UPC a lansat Fiber Power 120 Mbps, fiind primul operator de telecom din România care a adus clienţilor viteze de acces de peste 100 Mbps. Lansarea a coincis cu introducerea tehnologiei Eurodocsis 3.0, care este implementată în toată zona de acoperire cu servicii internet UPC. Această tehnologie permite viteze de acces la internet de până la 1000 Mbps (1 Gbps) clienţilor rezidențiali, lucru demonstrat de UPC în august 2013, o dată cu lansarea Fiber Power 200 Mbps. Cu reţeaua de acces şi tehnologia actuală, UPC România asigură astăzi fiecărui client rezidenţial o bandă de acces de peste 4 Gbps.

Robert Redeleanu“Operăm în industria conectivităţii, iar internetul este un serviciu cheie, căruia îi acordăm atenţia cuvenită. 59% dintre români consideră că internetul este un serviciu indispensabil. Pe lângă vitezele mari de acces, UPC oferă stabilitate, opţiuni de navigare în siguranţă, echipamente de calitate şi consultanţă, astfel încât experienţa clientului să fie desăvârşită. Clienţii ne confirmă că produsul nostru de internet este unul solid – peste 90% din clienţii UPC care au internet sunt foarte mulţumiţi de experienţa cu acest produs”

Robert Redeleanu, CMO UPC România

Potrivit studiului Roland Berger “Broadband fix în România. Utilizatori, tendinţe şi impact economic”, realizat în octombrie 2013, aproximativ 60% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au acasă cel puţin 2 dispozitive pe care le folosesc pentru accesul la internet, iar în 30% din cazuri există cel puţin 3 astfel de dispozitive care se pot conecta automat şi la WiFi. Pe măsură ce creşte rata de penetrare a echipamentelor care se pot conecta prin WiFi, se estimează că va creşte şi numărul de utilizatori care folosesc simultan conexiunea de internet. Acoperirea WiFi în casă reprezintă o prioritate pentru UPC – peste 53% din totalul clienţilor de internet au deja acest serviciu, estimându-se că ponderea lor va ajunge la 70% până la finalul acestui an.

În România, în 2013, 56% dintre familii aveau acces la o conexiune broadband, ceea ce plasa ţara noastră pe ultimele locuri în Uniunea Europeană. Însă din punct de vedere al vitezelor de acces la internet, România beneficiază de o poziţie favorabilă: în luna ianuarie 2014, 67% dintre conexiunile din România erau de mare viteză şi 25% dintre conexiunile la broadband fix erau de cel puţin 100 Mbps*.

*sursa – www.ec.europa.eu/digital-agenda/en/scoreboard

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *