Cele mai recente date transmise de Visa Europe privind cheltuielile pe cardurile Visa realizate in timpul Campionatului Mondial 2014 din Brazilia arata cam asa:...

visaCele mai recente date transmise de Visa Europe privind cheltuielile pe cardurile Visa realizate in timpul Campionatului Mondial 2014 din Brazilia arata cam asa:

  • Cheltuielile totale pe cardurile Visa realizate în timpul Cupei Mondiale din Brazilia s-au ridicat la 279 milioane euro (12 iunie – 13 iulie 2014), ceea ce înseamnă o creştere de 143% a cheltuielilor în sectorul turismului internaţional din Brazilia faţă de aceeaşi perioadă din 2013 (aprox. 115 milioane euro în perioada 12 iunie – 13 iulie 2013).
  • Cheltuielile pe cardurile Visa înregistrate la Campionatul Mondial de Fotbal 2014 din Brazilia le-au depăşit pe cele din timpul Cupei Mondiale din Africa de Sud 2010 cu aproape 50%. Cheltuielile de la Campionatul Mondial de Fotbal Africa de Sud 2010 au fost de 190 milioane euro in perioada 11 iunie – 11 iulie 2010.
  • Topul cheltuielilor pe categorii: servicii de cazare (40 milioane euro), retail (35 milioane euro) şi restaurante (29 milioane euro).
  • Top 3 oraşe din Brazilia în funcţie de cheltuielile realizate de turiştii din toată lumea pe cardurile Visa sunt: Sao Paulo (43 milioane euro), Rio de Janeiro (20 milioane euro) şi Brasilia (20 milioane euro).
  • Dintre cele 12 oraşe gazdă, Brasilia a înregistrat cea mai mare creştere, de 642%, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2013.
  • Top 3 ţări după cheltuielile realizate în timpul Cupei Mondiale 2014 sunt: Statele Unite (69 milioane euro), Marea Britanie (23 milioane euro) şi Franţa (18 milioane euro).
  • Alte naţiuni europene: Germania 10,5 milioane euro (+131%), Norvegia 6,1 milioane euro (+101%), Spania 5,9 milioane euro (+ 22%)
  • Cheltuielile totale realizate de naţiunile din Europa participante la CM FIFA 2014 s-au situat la 78 milioane euro (Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Anglia, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Portugalia, Spania, Elveţia).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *