Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de pe piaţa de cosmetice, realizează circa 65% din business-ul anual din vânzarea produselor pentru...
cosmetic plantCosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de pe piaţa de cosmetice, realizează circa 65% din business-ul anual din vânzarea produselor pentru îngrijirea tenului, anunţă oficialii companiei.

„Dincolo de interesul tot mai mare al românilor pentru un ten frumos, un alt motiv pentru care circa. 65% din cifra de afaceri a Cosmetic Plant în 2013 a fost reprezentată de produsele din acest segment este şi faptul ca acestea sunt cele prin care ne-am făcut cunoscuţi pe piaţă”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat că pe locul al doilea în topul vânzărilor se află produsele pentru protecţia solară, care au adus 18% din business-ul din 2013, urmate de cele pentru îngrijirea părului, cu aproximativ 10%.

Restul ponderii din business-ul companiei este reprezentat de produsele pentru corp şi de cele pentru mămici. Potrivit reprezentantei companiei, procentele ar urma să rămână neschimbate şi în acest an.

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant„Vânzările de cosmetice au un pronunţat caracter sezonier şi acest lucru nu este valabil doar la produsele de protecţie solară care, desigur, sunt căutate mai ales în această perioadă. De exemplu, produsele pentru îngrijirea tenului şi cremele de mâini se vând cel mai bine în sezonul rece, iar produsele antiacnee, anticelulită şi cele destinate îngrijirii părului au o vânzare mai bună în sezonul cald”, a subliniat Susana Laszlo.

În ceea ce priveşte produsele pentru protecţie solară, ponderea mare din business este determinată mai ales de educarea continuă a consumatorilor, care au devenit tot mai conştienţi de pericolul cancerului de piele şi al îmbătrânirii premature a pielii din cauza radiaţiilor solare. Raportat la acest tip de produse, emulsiile pentru plajă însumează 55% din vânzări, restul de 45% împărţindu-se în proporţie aproximativ egală între emulsiile pentru accelerarea bronzării, uleiurile de plajă şi produsele de îngrijire după plajă.

Potrivit oficialilor producătorului clujean, Cosmetic Plant vinde zilnic, prin toate canalele folosite, aproximativ 2.600 de produse.

„În acest moment, capacitatea de producţie a fabricii noastre din Cluj-Napoca este de 1,5 milioane de produse pe an, urmând să fie majorată în toamna acestui an, odată cu finalizarea unui amplu plan de investiţii”, a mai spus Laszlo.

Aceasta a subliniat că, pentru anul în curs, compania mizează pe un avans de 10% al cifrei de afaceri, la peste 1,7 milioane de euro, comparativ cu 2013.

Cosmetic Plant se numără printre producătorii de cosmetice de top din România. Compania a fost înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către Ileana Mester, o farmacistă cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie.

În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro, portfoliul de produse fiind prezent la nivel național în rețelele Cora Hypermarche România, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena, Centrofarm și Remedia,  în Plafar și alte magazine naturiste din țară, precum și pe plan extern în țări precum Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan şi Austria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include 92 de produse, împărțite în 16 game sortimentale, grupate în funcție de ingredientul activ principal (argan, Q10, ceai verde, cătină, gălbenele etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, îngrijirea părului etc).

Acestea pot fi găsite în rețelele enumerate mai sus, dar și în alte magazine naturiste din țară sau pe magazinul online al producătorului: www.shop.cosmeticplant.ro.

cosmetic plant fabrica

fabrica_Cosmetic Plant

fabrica_Cosmetic Plant1

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *