Compania americană CGS, cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent în România, deschide un nou centru de suport pe piaţa locală, în...

cgsCompania americană CGS, cel mai mare furnizor de soluţii de outsourcing prezent în România, deschide un nou centru de suport pe piaţa locală, în oraşul Târgu Jiu, aceasta devenind astfel cea de-a patra locaţie CGS din ţară, alături de Bucureşti, Braşov şi Sibiu.

Pentru CGS, această locaţie din Târgu Jiu constituie o nouă etapă de dezvoltare, cum de altfel au fost, la rândul lor, fiecare dintre centrele deja existente în Bucureşti, Braşov şi Sibiu. Ne-am orientat de această dată către o altă regiune a ţării, dorind să diversificăm în ceea ce priveşte piaţa muncii din care ne recrutăm angajaţii și, în același timp, pentru a sprijini o zonă în care sectorul privat este mai slab dezvoltat comparativ cu altele. Căutăm persoane care să facă faţă exigenţelor unei companii multinaţionale ai căror angajaţi relaţionează zilnic cu consumatori din România, Germania, Marea Britanie, Spania şi alte ţări din UE, precum şi din SUA sau Canada. Testarea candidaţilor este complexă întrucât trebuie ca angajaţii să aibă un nivel foarte bun de cunoaştere a limbii străine în care îşi desfăşoară activitatea şi, în plus, în funcție de fiecare job în parte, o persoană trebuie să aibă şi cunoștințe tehnice sau diferite aptitudini”, a arătat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS în România.

În centrul de suport din Târgu Jiu, CGS va angaja pentru început cca 100 de persoane, pe multiple funcţiuni: joburile disponibile în prezent acoperă departamentele de resurse umane, administrativ, IT şi consultanţi suport clienţi. “Avem criterii stricte de selecţie, dar analiza noastră arată că în Târgu Jiu există forţa de muncă pregătită corespunzător pentru poziţiile scoase la concurs. În condiţiile în care piața muncii din Târgu Jiu va răspunde pozitiv nevoilor noastre de recrutare, numărul de angajaţi ai centrului de suport din localitate va creşte”, a precizat Vladimir Sterescu.

CGS furnizează companiilor soluţii de outsourcing în 18 limbi străine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum şi alte servicii externalizate de multe verticale de business. În România, activitatea CGS este organizată în patru centre, respectiv în București, Brașov, Sibiu și- în curând- în Târgu Jiu. De la începutul acestui an, CGS a scos la concurs peste 350 de locuri de muncă, dintre care peste 150 în Sibiu, cca 100 în Braşov, iar în prezent- aproximativ încă 100 de posturi în noul centru de suport din Târgu Jiu.

Pentru noul său centru de suport din Târgu Jiu, CGS a închiriat un spaţiu într-o clădire istorică poziţionată în centrul oraşului, care în prezent este în curs de amenajare.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *