Păi….sunt companii americane, au milioane de fani în întreaga lume şi au ca target un segment aparte de consumatori. Ce ar mai fi? Ambele...
starbucks4Păi….sunt companii americane, au milioane de fani în întreaga lume şi au ca target un segment aparte de consumatori.

Ce ar mai fi? Ambele branduri au magazine de prezentare iconice. Noul concept de cafenea pe care reţeaua americană a deschis-o în Bogota ar putea deveni o imagine comună printre iubitorii Starbucks.

“Realizăm noi concepte de design şi vom inaugura noi magazine flagship în întreaga lume”, a declarat pentru Bloomberg Howard Schultz, CEO-ul Starbucks.

Noul magazin din Columbia ar putea servi drept schiţă pentru operatorul american în concretizarea planurilor viitoare pentru alte cafenele gigant. Flagship-ul din Bogota se desfăşoară pe trei etaje, are o suprafaţă de circa 251 de metri pătraţi, o terasă încălzită, coloane din beton, iar pereţii sunt decoraţi cu oglinzi şi plante. Schultz nu a precizat însă şi investiţia necesară pentru acest magazin.

“Am ajuns în stadiul în care putem deschide locaţii de impact similare cu cele ale Apple”, a mai spus şeful Starbucks. Potrivit acestuia, compania va deschide un flagship şi în Statele Unite, însă nu a precizat ce oraş va beneficia prima dată de acest concept.

Până la finalul acestui an fiscal, Starbucks plănuieşte extinderea reţelei cu circa 1.500 de canfele, 600 dintre acestea fiind destinate continentului american.

Anul trecut, compania a deschis un flagship în Bengaluru, India – cu o suprafaţă de circa 290 de metri pătraţi – şi alte două în China.

La nivel mondial, Starbucks controlează o reţea de peste 20.500 de cafenele în 65 de ţări.

starbucks starbucks1 starbucks2 starbucks3 starbucks4

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *