Antreprenorul Daniel Guzu anunță o creștere a vânzărilor totale pentru producătorul de materiale de construcții Duraziv de peste 10% în primele șase luni ale anului,...

poster DURAZIVAntreprenorul Daniel Guzu anunță o creștere a vânzărilor totale pentru producătorul de materiale de construcții Duraziv de peste 10% în primele șase luni ale anului, în condițiile în care toate piețele pe care activează compania stagnează sau sunt în scădere. Cea mai dinamică evoluție au înregistrat-o produsele de finisaj – vopsele lavabile şi tencuielile. Dacă tendinţa se menţine, această divizie este preconizată să genereze o treime din cifra de afaceri la finalul anului.  În 2013 compania a raportat o cifră de afaceri de circa 17 milioane de euro.

În anul 2014, compania DURAZIV a decis să direcționeze bugetele de investiții în promovarea culorii, atât prin creşterea numărului de Centre de colorare, la peste 120, cât şi prin lansarea noului sistem de nuanţare computerizată DURAZIV ColorPRO. Sub sloganul „Pereţii iubesc culoarea!”, se derulează în prezent o campanie promoţională cu 10 culori la preţ de alb pentru Tencuială decorativă Standard cu silicon, ca urmare a succesului de care s-a bucurat şi anul trecut. Mai mult, promoţia a fost extinsă şi pentru vopsele lavabil, 30 de nuanţe la preţ de alb.

Marga Calin, director marketing Duraziv„Lansarea de noi produse, cum este DURAZIV tencuială decorativă cu silicon, precum şi promoţiile dedicate culorii, sunt doar câteva dintre măsurile strategice pe care le-am luat pentru a consolida prezenţa în piaţă a brand-ului DURAZIV ColorPRO. „În perioada următoare vom continua investițiile în promovarea culorii atât prin intermediul canalelor media, cât şi prin trade marketing – concentrarea pe distribuitori – pentru a crea un mesaj coerent, bine direcţionat către clienţi, cu accent pe accesibilitate şi inspiraţie”

Marga Carp, Director de Marketing

Toate aceste investiții au contribuit la o creștere a vânzărilor de vopsele şi tencuieli cu aproape 37% în primele șase luni ale anului. Cele mai performante produse din cadrul acestei divizii au fost tencuielile decorative cu un avans de 40%.

Vânzările de adezivi au crescut în același interval cu 21%. Compania remarcă o creștere a interesului pentru produse de calitate premium. Vânzările de adezivi din Gama Expert, cu atribute tehnice complexe, au crescut cu 27% în prima jumătate a anului, un factor determinant fiind şi numărul mare de sesiuni de prezentare şi instruire desfăşurate cu echipe de meşteri din toată ţara, atât pe şantiere, cât şi la Centrele de colorare.

„Cunoaşterea mai bună a produselor şi a modului corect de punere în operă au contribuit la creşterea percepţiei asupra calităţii produselor şi la absența oricăror reclamaţii din partea clienților”, a mai declarat Marga Carp citând un studiu intern realizat pe un eşantion de peste 600 de meseriaşi.

Divizia de vopsele are acum o pondere de peste 20% în cifra de afaceri a companiei, în timp ce adezivii au depășit ușor pragul de 35%, urmând tendinţa crescătoare din anii precedenţi.

Prima jumătate a anului a consemnat și o creștere a importanței canalului B2B în evoluția afacerilor, atât la nivelul Capitalei cât și pe plan local. În București, compania a livrat produse pentru ansambluri mari de tipul Militari Residence, și pentru proiecte mai mici din Sudul Capitalei, zona în care este lider incontestabil.

Alte proiecte notabile sunt Bazinul Olimpic Dinamo Bucureşti, magazine din rețeaua Flanco, Palatul de Justiție din Iasi, Universitatea Transilvania din Brașov, reabilitarea blocurilor din Centrul Istoric al Craiovei etc.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *