Xerox și-a păstrat poziția de lider în ceea ce priveşte serviciile de management al documentelor (Managed Print Services – MPS) pentru al cincilea an...
Xerox_registered markXerox și-a păstrat poziția de lider în ceea ce priveşte serviciile de management al documentelor (Managed Print Services – MPS) pentru al cincilea an consecutiv, potrivit unui nou raport realizat de grupul de cercetare Quocirca.

Rolul Xerox este de a ajuta companiile să-şi optimizeze infrastructura de imprimare prin serviciile de management al documentelor și simplifică procesele de business şi de comunicare, astfel încât acestea să-şi crească veniturile, să-şi reducă costurile și să funcţioneze mai eficient.

Potrivit raportului, poziția de lider a Xerox într-o piață concurentială este rezultatul avantajelor sale competitive, care includ dezvoltarea continuă și investițiile în portofoliul de servicii de management al documentelor; amploarea ofertei sale de servicii, care cuprinde servicii de imprimare pentru birouri, pentru producţie, servicii de procesare IT şi business și, nu în ultimul rând, o gamă largă de servicii de evaluare.

“Xerox are o istorie îndelungată şi o reputaţie excelentă pe piață în ceea ce priveşte serviciile de management al documentelor”, a declarat Louella Fernandes, director asociat, Quocirca. “Consolidarea portofoliului său de software, în special în jurul soluţiei ConnectKey® și ofertele sale de automatizare a proceselor de lucru, ar trebui să o ajute să realizeze şi mai multe sinergii între managementul de conţinut și ofertele pentru MPS.”

Raportul, care oferă o evaluare independentă a furnizorilor, arată o piață care continuă să evolueze dincolo de serviciile de bază de management al documentelor, cum ar fi consolidarea dispozitivelor, care duce la îmbunătățirea eficienței pentru aplicaţiile pe suport de hârtie.

“Pe măsură ce cantitatea de informații din companii – atât în format pe hârtie, cât și în format electronic – creşte, modalităţile de a o accesa şi gestiona devin tot mai complexe şi mai importante”, a declarat Don Dixon, senior vice president, Global Document Outsourcing, Xerox. “Raportul Quocirca reprezintă o recunoaştere a capacităţii noastre de a furniza o eficienţă sporită prin noi servicii. Serviciile noastre ajută companiile de toate dimensiunile să gestioneze mai eficient cantitatea de informații, astfel încât să se poată concentra pe activitatea lor de bază.”

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *