Producătorul de cosmetice Farmec, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, extinde conceptul de magazine de brand şi inaugurează...
farmecProducătorul de cosmetice Farmec, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de profil, extinde conceptul de magazine de brand şi inaugurează prima locaţie de profil din afara granițelor țării în Salonic, principalul oraș din regiunea greacă Macedonia.

Potrivit oficialilor Farmec, magazinul dedicat consumatorilor din piața elenă deschis de firma G2D SPC, partenerul elen al companiei, păstrează conceptul centrului inaugurat de producătorul român în octombrie 2013 la Cluj-Napoca.

Magazin Farmec_Grecia_Salonic1„Produsele Farmec sunt populare în rândul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oraș ca mărime din Grecia, un centru universitar important și fosta Capitală Europeană a Culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne-au determinat să alegem orașul Salonic pentru a găzdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din exteriorul României”, a spus Mircea Turdean, directorul general Farmec.

Farmec investeşte aproape 400.000 de euro într-un magazin la Cluj

Vizitatorii pot regăsi pe rafturile noului magazin mărcile Farmec, printre care nou-lansatele game Gerovital H3 Classic și Gerovital H3 Retinol (reinventarea formulei primelor cosmetice antiîmbătrânire din lume), Gerovital H3 Evolution, Aslavital Mineralactiv și Aslavital Instant Lift, Gerovital Plant, Gerovital Plant Tratament.

Magazinul din Salonic este primul de acest fel din Grecia, urmând ca în perioada imediat următoare, conform strategiei partenerului local al Farmec, să continue deschiderea de noi magazine de brand și în alte localități importante.

Produsele Farmec sunt prezente pe piața elenă și în SPA-urile anumitor hoteluri, precum cel al Hotelului Porto Carras, clasificat la cinci stele, din Halkidiki, unde sunt folosite în cadrul tratamentelor de înfrumusețare oferite clienților.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările din sud-estul Europei.

Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Magazin Farmec_Grecia_Salonic2

Magazin Farmec_Grecia_Salonic

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *