Cel mai recent raport MasterCard Global Destination Cities Index plasează capitala Marii Britanii pe primul loc în preferințele turiștilor străini în ceea ce priveşte...
travelCel mai recent raport MasterCard Global Destination Cities Index plasează capitala Marii Britanii pe primul loc în preferințele turiștilor străini în ceea ce priveşte cele mai vizitate oraşe din lume.

Londra şi-a adjudecat pentru al treilea an prima poziţie în acest raport care face un clasament al celor mai vizitate 132 de oraşe din lume.

Topul primelor cinci oraşe care au captat atenţia turiştilor din întreaga lume este complatat de Bangkok, Paris, Singapore și Dubai, care beneficiază de un aflux puternic de turiști străini, rezultat din extinderea clasei mijlocii, inovațiile aduse în categoria călătoriilor de lux și din nevoia crescândă de a face deplasări în interes de serviciu. Această tendință se va menține, având în vedere dezvoltarea tehnologică și a modalităților de cooperare pe care companiile le au la dispoziție.

Bucureștiul ocupă poziția 90 în clasament, cu un număr de vizitatori străini estimat la 928.028 în 2014 și cheltuieli totale ale acestora în valoare de 391 de milioane de dolari.

Londra

Londra

Conform studiului, se estimează că Londra va primi 18,7 milioane de vizitatori străini în 2014 – cu 300.000 mai mulți decât destinația aflată pe primul loc în 2013, Bangkok.

Pentru celelalte orașe din Top cinci se preconizează următoarele cifre:

  • Bangkok – 18,37 milioane
  • Paris – 15,57 milioane de vizitatori
  • Singapore – 12,47 milioane de vizitatori
  • Dubai – 11,95 milioane de vizitatori

“Clasamentul indică o cerere puternică și un interes continuu pentru călătoriile aeriene, atât în interes de business, cât și personal,” declară Ann Cairns, Președinte International Markets MasterCard. “Recunoașterea de care se bucură destinațiile din acest an confirmă importanța pe care o au orașele ca centre de business, culturale și economice. Iar aici intervenim noi – în fiecare zi, ajutăm consumatorii și companiile să profite la maximum de toate oportunitățile pe care le au în călătoriile lor, inclusiv de metode sigure de plată, oriunde s-ar afla pe glob.”

Câteva tendințe s-au evidențiat, pe regiuni:

  • Asia/Pacific – Regiunea găzduiește jumătate dintre destinațiile din Top 10.
  • Europa – Anul acesta, 67% dintre vizitatorii străini ai Londrei provin din celelalte orașe europene – un indicator clar de reviriment al economiei Europei.
  • America Latină – Lima și-a consolidat titlul de orașul cu cea mai rapidă creștere din regiune, obținut în 2013, ocupând și de această dată cel mai înalt loc dintre orașele din America Latină.
  • Orientul Mijlociu și Africa – Dubai este unul dintre orașele cu cea mai rapidă rată de creștere din Top 10 global, pe cale să depășească Parisul sau Singapore în următorii cinci ani.
  • America de Nord – Regiunea și-a păstrat o poziție relativ constantă încă din primii ani ai Indexului, Chicago obținând titlul de orașul cu cea mai rapidă creștere din America, în acest an.

Serviciile de călătorie MasterCard sunt utile la fiecare pas, simplificând procesele de planificare și rezervare. Pentru deținătorii de carduri care își doresc mai multe experiențe unice în marile orașe, programul MasterCard Priceless Cities oferă acces exclusiv la acestea.

MasterCard Index of Global Destination Cities clasifică orașele din punct de vedere al numărului total de sosiri ale vizitatorilor străini și al cheltuielilor realizate în afara granițelor țării, de aceiași vizitatori, în orașele de destinație. Raportul furnizează estimări privind creșterea numărului de pasageri și vizitatori, pentru anul 2014.

Sunt utilizate informații publice pentru a determina numărul de sosiri ale vizitatorilor străini și cheltuielile în fiecare dintre cele 132 de orașe, folosind algoritmuri personalizate. Se acordă o atenție specială eliminării efectului unor orașe ca Singapore, Amsterdam și Frankfurt, care sunt puncte de legătură și pot altera rezultatele.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *