Retailerul francez Carrefour, una dintre cele mai mari reţele de profil din lume, renunţă la operaţiunile din India la mai puţin de patru ani...
CarrefourRetailerul francez Carrefour, una dintre cele mai mari reţele de profil din lume, renunţă la operaţiunile din India la mai puţin de patru ani de la deschiderea primului magazin pe această piaţă. În prezent, retailerul controlează cinci magazine cash&carry în India, pe care le va închide până la finalul lunii septembrie.

Decizia oficialilor Carrefour vine pe fondul restrângerii business-ului şi din alte ţări care nu aduceau veniturile necesare, ca de exemplu Malaezia, Singapore sau Grecia, şi face parte dintr-un plan pe trei ani de restructurare a afacerii.

Potrivit reprezentanţilor Carrefour, grupul se va concentra pe consolidarea vânzărilor de pe pieţe cheie din Europa, China şi Brazilia.

Până în acest moment, ratailerul francez a investit peste 50 de milioane de dolari în operaţiunile din India. Potrivit presei internaţionale, oficialii Carrefour se află în discuţii avansate cu un investitor strategic pentru preluarea activelor de pe piaţa indiană.

Al doilea mare retailer al lumii, Carrefour deţine peste 10.000 de magazine în 34 de ţări. la nivel local, francezii au 155 de magazine, dintre care 25 sunt hipermarketuri, 79 operează sub brandul Carrefour Market, 44 Express, un magazin online şi alte 6 magazine de proximitate. România este una dintre cele mai bune pieţe europene ale Carrefour, alături de Spania, Belgia şi Franţa. În primul trimestru al acestui an, grupul a întregistrat vânzări consolidate în valoare de 19,8 miliarde de euro.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *