Flanco Retail anunță, pentru luna iunie, o creștere de 30% (valoric) a vânzărilor la televizoarele cu diagonale începând de la 40 de inch, comparativ...

Magazinul-Flanco-UniriiFlanco Retail anunță, pentru luna iunie, o creștere de 30% (valoric) a vânzărilor la televizoarele cu diagonale începând de la 40 de inch, comparativ cu aceeași lună a anului trecut – cel mai mare plus, de peste 50%, fiind înregistrat pe segmentul produselor cu diagonale între 46 și 50 de inch.

“Apetitul pentru tehnologie este un factor care continuă să determine alegerile cumpărătorilor, această tendință menținându-se de anul trecut“, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. “Clienții optează acum mai frecvent și cu mai mare încredere pentru televizoare cu diagonale tot mai mari, cu ecrane full HD, dar și 4K – UHD. Tendința este susținută, pe de o parte, de reducerea prețurilor pentru noile tehnologii, și pe de altă parte, de beneficiile evidente ale acestora: rezoluțiile excelente, luminozitatea și claritatea imaginilor pe noile ecrane, ce permit vizionarea de la distanțe relativ mici în condiții excepționale. “

În afara caracteristicilor legate strict de calitatea imaginii, clienții companiei s-au îndreptat și către produsele cu funcții complexe. Dacă în prima jumătate a lui 2013, ponderea vânzărilor de TV-uri smart era de 40% în piață, iar la Flanco de 45% (valoric), anul acesta Flanco a crescut semnificativ pe această categorie și se menține în continuare peste media pieței, ponderea fiind de 68% (Flanco) vs 55% (piața).

”Datele de vânzări arată clar că publicul este din ce mai informat și, cu o consiliere specializată în magazine, cumpărătorii aleg produse cu funcții complexe și tehnologii avansate, datorită beneficiilor acestora” adaugă Dragoș Sîrbu.

Compania estimează că piața va ajunge, în curând, la vânzări de 1000 de unități pe lună, în categoria UHD/4k, propunându-și să obțină 22% din această cifra. Estimarea vine pe un trend ascendent al pieței și ținând cont de diversificarea modelelor de produse expuse la raft, promoțiile atractive și cele mai avantajoase oferte de creditare dedicate acestei categorii.

Creșterea obținută de Flanco Retail în primele luni ale anului pe total piață de televizoare este susținută și de acest segment, reflectând strategia companiei de a crește constant și profitabil, prin facilitarea accesului clienților la cele mai noi tehnologii.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *