Prânzul și cina sunt cele două mese din zi pe care clienţii românii ai platformelor de comenzi de mâncare le respectă cu regularitate. Astfel,...
foodpandaPrânzul și cina sunt cele două mese din zi pe care clienţii românii ai platformelor de comenzi de mâncare le respectă cu regularitate. Astfel, comenzile de mâncare înregistrează creșteri de până la 50% timp de 15 minute înainte de cele două mese importante ale zilei, potrivit informațiilor foodpanda, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România.

Conform reprezentanților foodpanda, platforma de comenzi de mâncare susținută de Rocket Internet,  intervalul de timp cu cele mai multe comenzi ale zilei este, în București, între 12:30 și 12:45, perioadă în care numărul lor crește cu până la 50% față de restul zilei. Circa 30% din aceste comenzi sunt făcute de la birou, iar cea mai mare comandă plasată în intervalul respectiv s-a ridicat la 300 lei, constând într-o varietate de pizza, alături de alte 8 meniuri complete de prânz.

Achiziţie în food: ruşii de la Delivery Club intră în portofoliul foodpanda

Cele ”15 minute de aur” ale apetitului ieșenilor se încadrează între 13:00 – 13:15, când comenzile plasate pe foodpanda cresc cu până la 30% față de restul zilei, în timp ce clujenii și timișorenii preferă să comande cina acasă, clujenii între 19:20 – 19:35, iar cei din Timișoara între 19:00 – 19:15. Și aici, în cele două intervale de câte 15 minute, numărul de comenzi plasate pe foodpanda cresc cu aproximativ 30% față de comenzile din restul zilei.

“Obiceiul de consum specific fiecărui oraș este vizibil și la nivelul perioadelor cu vârf de comenzi. Bucureștenii comandă masiv meniuri de pranz între 12:30 și 12:45. Ieșenii au un comportament similar celor din Capitală, comandând meniuri asemănătoare, tot la prânz, în timp de clujenii și timișorenii asociază masa de seară cu o mâncare gustoasă și ceva mai exotică, pe care nu o gătesc în mod normal acasă”, declară Dan Macarie, Country Manager foodpanda România.

Bucureștenii și ieșenii comandă cu precădere de pe foodpanda în jurul prânzului, majoritatea de la birou, optând pentru meniuri complete cu supă, fel principal cu garnitură și salată, în timp de clujenii și timișorenii optează de cele mai multe ori pentru bucătării italiane și orientale.

foodpanda.ro colaborează, în prezent, cu peste 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din România.

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție. Pentru consumatori, grupul foodpanda/hellofood oferă un mediu online cu un larg spectru gastronomic, din care clienții pot alege utilizând atât platforma online, cât și aplicația mobilă foodpanda.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *