Clienţii arabi suplimentează veniturile şi sezonul de vară pentru hotelul de la mare a lui Copos – Galerie foto! Clienţii arabi suplimentează veniturile şi sezonul de vară pentru hotelul de la mare a lui Copos – Galerie foto!
Hotel Europa, unitatea de patru stele pe care omul de afaceri George Copos o deţine pe litoralul românesc, mizează pe atragerea de grupuri de... Clienţii arabi suplimentează veniturile şi sezonul de vară pentru hotelul de la mare a lui Copos – Galerie foto!
_RBC0142 2Hotel Europa, unitatea de patru stele pe care omul de afaceri George Copos o deţine pe litoralul românesc, mizează pe atragerea de grupuri de turişti din ţările arabe pentru dezvoltarea business-ului în perioada următoare.

Astfel, potrivit reprezentanţilor unităţii, sumele pe care turiştii din Orientul Mijlociu ajung să le cheltuiască în cadrul hotelului trec de 3.000 de euro.

“Turiştii din ţările arabe reprezintă o piaţă foarte bună pentru noi. Trebuie să recunoaştem: faţă de alte destinaţii SPA din lume, tarifele din România sunt mult mai mici şi îi atrag. Chiar dacă pot plăti mai puţin pentru un sejur în cadrul hotelului, odată ajunşi aici sunt dispuşi să achiziţioneze mult mai multe tratamente la SPA, ceea ce înseamnă cheltuieli suplimentare faţă de costul cazării şi al pachetului de bază”, ne-a declarat Doiniţa Oprea, manager vânzări în cadrul Hotelului Europa din Eforie Nord.

Potrivit acesteia, în acest moment, clienţii din ţările arabe contractează pachete de servicii în cadrul unităţii şi a centrului SPA Ana Aslan în mod individual. “Aceştia vin cam de patru ani de zile, însă sunt clienţi fideli. Avem foarte multe cereri din ţările arabe, de aceea trebuie să le cucerim”, a mai spus reprezentanta unităţii.

Hotelul a fost prezent pentru prima oară în acest an cu un stand în cadrul târgului de turism de la Dubai. “Ţările arabe trebuie cucerite! Deocamdată s-au stabilit legături cu agenţii partenere de acolo, nu s-au încheiat contracte clare însă vom aduce cu siguranţă noi clienţi în sezonul viitor”, a precizat Doiniţa Oprea.

Pachete_2014

Potrivit acesteia, se estimează atragerea a cel puţin zece noi clienţi arabi pentru anul viitor, perioada aleasă în mod preponderent de aceştia fiind lunile aprilie şi octombrie. “Aceştia merg pe recomandări şi vin însoţiti de un număr mare de persoane – familie, prieteni, angajaţi- , ceea ce se traduce în închirierea unui număr suplimentar de camere. Dacă reuşim să avem 10 noi clienţi într-un an, acest lucru înseamnă că anul viitor vom avea 15”. De exemplu, în luna aprilie a anului trecut, turiştii arabi cazaţi în hotel au dus la depăşirea bugetului de încasări estimate pentru acea perioadă.

În prezent, unitatea are 400 de oaspeţi (hotelul Europa are o capacitate de 221 de camere, toate cu vedere la mare), aproape jumătate dintre aceştia fiind străini. “Vedem un trend în creştere în ceea ce priveşte numărul turiştilor străini care ne trec pragul”, a adăugat reprezentanta hotelului Europa.

Potrivit acesteia, numărul clienţilor străini din acest an înregistrează o creştere cu 10% faţă de anul anterior. Media de vârstă a acestora este de circa 60 de ani, cei mai fideli clienţi venind din ţări precum Germania, Rusia, Olanda, Franţa, Egipt, Emiratele Arabe Unite. “Sunt clienţi care ştiau despre hotel şi despre tratamentele de la Ana Aslan, majoritatea venind pentru centrul SPA şi pentru o perioadă extinsă de timp”. Astfel, media unui sejur pentru turiştii români este de circa 5 zile, în timp ce străinii interesaţi de hotel vin pentru cel puţin câte două săptămâni.

Potrivit reprezentanţilor hotelului Eforie, 40% din încasările unităţii vin din centrul SPA, restul banilor fiind atraşi din închirierea de camere, segmentul de F&B şi cel de evenimente.

Astfel, pentru acest an, unitatea vizează o creştere cu 5% a cifrei de afaceri per total. În luna iunie, venitul estimat pentru centrul Ana Aslan este de 380.000 – 400.000 de lei, urmând ca în perioada iulie-august să treacă de o jumătate de milion de lei.

Totodată, veniturile din cazare, fără mese sunt de 1 milion de lei pentru luna iunie, fiind estimate la 1,5 – 1,6 milioane de lei pentru lunile iulie-august. Încasările restaurantului se ridică la 800.000 de lei pentru luna iunie, pentru următoarele două luni de sezon plin fiind estimate la 1,3 milioane de lei.

Tarifele pentru o săptămână de tratament în cadrul unităţii pornesc de la 410 de euro pentru 2 proceduri pe zi şi pot ajunge la peste 1.000 de euro pentru 19 nopţi. În următorii doi ani, centrl SPA va trece printr-un proces de modernizare, lucrările urmând să se desfăşoare pe perioada iernii, moment în care unitatea este închisă.

Hotel Europa face parte din Ana Hotels, controlat de omul de afaceri George Copos, alături de Crowne Plaza, Athenee Palace Hiton – din Capitală -, precum şi hotelurile Sportul, Bradul şi Poiana din staţiunea Poiana Braşov.

Ana Hotels a înregistrat un business de 25 de milioane de euro în 2013, potrivit celor mai recent informaţii ale Ministerului Finanţelor, similar cu 2012.

Hotel Europa a făcut parte din prima acţiune de promovarea a “Litoralului Verde”, brand lansat recent de Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT).

“Litoralul Verde” este o marcă prin care agenţiile ANAT doresc să susţină stațiunile Eforie Nord, Eforie Sud, Techirghiol, Costinești, Olimp, Neptun, Cap Aurora, Jupiter, Venus, Saturn, Mangalia, Vama Veche.

Prima acțiune de promovare a “Litoralului Verde” inițiată de către ANAT a fost vizitarea hotelurilor Cocor Spa, 2D Hotel& Spa și Decebal din Neptun, Cleopatra (Saturn), Complexul Steaua de Mare, Dunărea, Europa și Complex Bran-Brad-Bega din Eforie Nord, Majestic, Tismana si Delta din Jupiter, Melodia, Afrodita și Sunquest din Venus, Paradiso din Mangalia.

Eforie 69718 2 Eforie 69689 2 Eforie 39863 Eforie 39847 Eforie 36168 2 Eforie 36145 2 Eforie 36138 2 Eforie 36096 2 _RBC9914 2 _RBC9905 2 _RBC0214 2 _RBC0091 2 _RBC0054 2 _RBC0089 2 Eforie 69741 2

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *