INTERVIU – Adi Popescu: Am definit Bucharest Shopping ca pe un promotor al retailului autentic INTERVIU – Adi Popescu: Am definit Bucharest Shopping ca pe un promotor al retailului autentic
Cu 14 ani de experienta in industria textila, la nivel national si international, Adi Popescu a avut sansa de a parcurge aproape toate ariile... INTERVIU – Adi Popescu: Am definit Bucharest Shopping ca pe un promotor al retailului autentic

Cu 14 ani de experienta in industria textila, la nivel national si international, Adi Popescu a avut sansa de a parcurge aproape toate ariile profesionale ale industriei, de a derula proiecte in care a investit foarte multe resurse si de care este foarte mandru. Demersurile profesionale care il definesc, astazi, sunt obtinerea diplomei de Celebrity Stylist la Universitatea de Arte din Londra si lansarea aplicatiei Bucharest Shopping, pe baza unui concept propriu.

Cum a aparut Bucharest Shopping si cui i se adreseaza? (descrie proiectul pe scurt) Cat timp s-a lucrat la acest proiect?

Bucharest Shopping este rezultatul colaborarii stranse pe care o am cu retailerii si cu designerii locali, precum si cu pasionatii de design si de shopping, in special, si cu nevoia lor de a avea acces facil si imediat la noutatile din domeniu. Crearea si lansarea acestui produs digital a venit ca un demers natural intr o perioada in care everything goes mobile, iar retailul nu face exceptie. Este un proiect la care s-a lucrat timp de sase luni premergator lansarii oficiale in AppStore si Play Store.

Cum este facuta selectia de marci/brand?

Fiind un sustinator al businessurilor reale si transparente, am definit Bucharest Shopping ca pe un promotor al retailului autentic; astfel, am facut o selectie foarte atenta de comercianti care respecta “regulile jocului” si, implicit, clientul, precum si de designeri romani care, la randul lor, aplica rigorile industriei si livreaza creatie proprie intr-un mediu corect.

Ce buget a implicat prima aplicatie mobila dedicata retailului bucurestean?

Bugetul initial pentru start-up-ul Bucharest Shopping s-a ridicat la aproape de 15’000 de euro, depasind, astfel, asteptarile initiale. Am ales sa nu facem rabat de la niciun demers tehnic suplimentar care sa aduca o experienta placuta si utila utilizatorilor, precum si sa demaram o campanie de promovare consistenta, rezultatele finale observandu-se rapid.

Care sunt rezultatele pana acum? Sunteti multumiti?

La doar sapte luni de la lansare, aplicatia mobila Bucharest Shopping listeaza peste 200 de branduri unice si este folsita de peste 6500 de useri la nivel global. Rezultatele sunt astfel peste asteptari si in continua crestere. Salutam deschiderea retailerilor locali fata de noile directii de comunicare globala si increderea pe care au aratat-o unui produs unic si inovator la acest nivel.  Ne-am asumat roulul de pionier in acest domeniu si ne angajam sa ramanem dedicati  imbunatatirii permanente a aplicatiei.

Ce imi puteti spune despre concurenta locala pe acest domeniu?

Nu am observat pana astazi aplicatii mobile cu profil similar; Bucharest Shopping nu este un tool de discount shopping, ci un director menit sa creeze trafic in magazinele listate sau pe site-urile acestora, generand vanzari directe si tinand clientii informati despre noutatile lansate de cate industria de profil.

Ce actiuni/proiecte aveti in plan pentru a atrageti clientii?

Inca de la inceput am asociat Bucharest Shopping cu evenimente de profil (Gala Avanpremiere, Festivalul Brazilor de Craciun, etc) si am desfasurat activari proprii, menite sa creeze awareness. Perioada urmatoare se anunta foarte interesanta pentru utilizatorii Bucharest Shopping, pentru care am pregatit o serie de evenimente cu iz de vacanta de vara. Detalii despre acestea in curand, odata cu apropierea lor in calendarul urban.

Care sunt urmatorii pasi? Ce asteptari aveti?

Se lucreaza deja la o varianta mai ampla a aplicatiei, care va fi lansata in toamna acestui an. Am adunat informatii utile de la useri si de la clienti, reusind astfel sa programam un Bucharest Shopping mai complex, mai ofertant si mai atractiv. Imbunatatirea permanenta a produsului, adaptarea la trendurile globale de comunicare si intampinarea nevoilor partenerilor nostri fac parte din strategia pe termen lung a echipei Bucharest Shopping.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *