EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom, a fost pentru a doua oară partener al festivalului de muzică electronică Electric Castle,...

IMG_7428EuroGsm, unul dintre cei mai mari retaileri în domeniul telecom, a fost pentru a doua oară partener al festivalului de muzică electronică Electric Castle, ce a avut loc weekendul trecut la castelul Bánffy din județul Cluj. În urma festivalului, 20% dintre participanții care au campat la eveniment au beneficiat gratuit de încărcarea bateriei telefonului mobil în locurile special amenajate de către EuroGsm.

Astfel, 2.200 dintre participanții la Electric Castle și-au încărcat bateria la cele două standuri puse la dispoziție în cele patru zile de festival.

„Suntem alături de Electric Castle de la prima ediție. Și anul acesta am oferit serviciul de încărcare a bateriei telefonului. Ne bucurăm că am putut fi prezenți, iar față de 2013 am crescut capacitatea de încărcare. Chiar dacă în această ediție am avut două standuri și am crescut de 4 ori capacitatea de reîncărcare, amploarea și cererea implicită ne-au menținut „în priză” pe toată durata evenimentului”, a declarat Cristina Szabo, Marketing Manager EuroGsm.

Dintre persoanele care și-au lăsat telefoanele la încărcat, 87% sunt deținătoare de smartphone, în timp ce numai 7% au venit cu telefoane mobile tip feature. Cele mai populare brand-uri de telefoane printre participanții la festival au fost Samsung (33,3%), Apple (28,4%), Nokia (11,5%) și HTC (8,8%).

În ceea ce privește vârsta participanților și orașul de domiciliu, 75% dintre aceștia au avut vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani, iar majoritatea provin din Transilvania (40,4%), urmată de Muntenia (18,9%) și Banat (9,1%).

„Știam că vor fi mulți tineri activi online, în rândul electricilor de la festival, iar acest lucru ne-a fost confirmat de tipologia celor care ne-au vizitat standurile. Cei prezenți au împartășit peste 4.900 de poze pe rețelele sociale, ceea ce a consumat bateria telefonului mobil, astfel că le-am fost alături într-un mod foarte practic”, a explicat Cristina Szabo.

EuroGsm urmează să participe în calitate de sponsor și la ediția a VII-a a festivalului Plai, ce va avea loc în septembrie la Muzeul Satului Bănăţean din Timișoara.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *