Ca parte a strategiei companiei, grupul german RWE – unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică și gaze de pe piața europeană...

RWE_bucharestCa parte a strategiei companiei, grupul german RWE – unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică și gaze de pe piața europeană – își extinde activitatea pe piața din România. Subsidiara nou lansată din România, RWE Energie SRL, plănuiește ca în anii următori să câștige o cotă semnificativă de piață ca furnizor de energie către consumatorii industriali. Cu ajutorul expertizei internaționale și a soluțiilor inovatoare aduse pe piață, RWE urmează să facă oferte favorabile marilor jucători de pe piață, urmând astfel să intre în rândul primilor 10 furnizori de energie din țară.

RWE a pătruns pe piața din România cu un proiect pilot acum trei ani de zile, prin intermediul subsidiarei din Ungaria, MÁSZ, deschizând o filială cu sediul în Oradea. Cei trei ani petrecuți în România au ajutat compania RWE să analizeze piața de energie electrică și să pună bazele unui portofoliu relevant. Experiența formată și rezultatele obținute pe piața din România sunt argumente puternice în alegerea RWE de a-și extinde domeniul de activitate pe întreaga piață românească.

Piața grupului RWE este întreg continentul european. Expansiunea în țări din Centrul și Sud-Estul Europei reprezintă un element cheie din strategia grupului german. În ultimii ani, pe lângă piețele principale din Cehia, Ungaria, Polonia și Slovacia, RWE a intrat de asemenea și în Turcia și Croația. Ca o continuare a strategiei de expansiune, RWE a decis să-și extindă activitatea și în România, o piață stabilă și cu un potențial considerabil.

Din aceste motive RWE a pus bazele unei filiale în România cu sediul la București, reprezentată de RWE Energie SRL. Aceasta a primit licența de funcționare din partea Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei în luna aprilie a acestui an și își va începe operațiunile din luna iunie.

Obiectivul principal al RWE Energie – ca furnizor de energie către consumatorii industriali – este obținerea unei cote semnificative din piața liberă de energie electrică și intrarea în topul primilor 10 furnizori din România. După ce își va consolida poziția în București și împrejurimi, este posibilă deschiderea de birouri regionale – cu scopul de a atinge o acoperire la nivel național.

RWE țintește companii mici, medii și mari ca viitori clienți în România. Datorită experienței  internaționale semnificative, RWE – ENERGY TO LEAD este un brand cunoscut la nivel european în domeniul energiei electrice. Cu scopul de a veni în întâmpinarea așteptărilor din România cu cele mai bune oferte de pe piață, RWE Energie va avea ca suport toată experiența acumulată de concernul RWE Group din toate țările în care activează.

Toate acestea se vor concretiza într-o paletă de oferte avantajoase pentru clienții din România. În viitorul apropiat, RWE intenționează să obțină  și o licență de furnizare a gazelor naturale de la Autoritatea Naționala de Reglementare în domeniul Energiei cu scopul de a oferi clienților atât gaze, cât și energie electrică ca un serviciu integrat de la un singur furnizor.

”Așteptăm cu nerăbdare să începem activitatea în România. Reglementările generale ale țării și mediul economic, piața competitivă de energie, deschiderea față de investitori internaționali, cât și cultura dezvoltată de business reprezintă doar câteva motive pentru care RWE a ales să pătrundă pe piața din România. Am încredere că echipa noastră din România va reuși să atingă toate țelurile pe care ni le-am propus. În sensul acesta le urez mult succes”, a declarat Dr. Marie-Theres Thiell, Managing Director al RWE East.

Conducerea filialei RWE din România va avea în conducere doi directori generali, Corina Drumeanu și Zoltan Nagy. Responsabilitatea Corinei Drumeanu este legată de activitățile de furnizare a energiei pe piața locală, iar Zoltan Nagy urmează să coordoneze activitățile generale de reprezentare în interiorul grupului RWE. Compania româneasca RWE Energie SRL plănuiește să construiască în următorii ani o echipă de vânzări formată din 30 – 40 de oameni.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *