Grolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), noua modalitate de a bea berea la draught. Susținător al experiențelor unice, Grolsch și-a obișnuit publicul cu...

Borcanul GrolschGrolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), noua modalitate de a bea berea la draught. Susținător al experiențelor unice, Grolsch și-a obișnuit publicul cu o abordare inovatoare, creativă, prin experimente ca Experience Hotel și Anti-Mall, care au „provocat” de fiecare dată normele.

Creativitatea este elementul cheie pentru Grolsch, care își propune să o aplice în orice activitate. Iar consumul de bere la draught nu este o excepție. Cu un design inspirat de sticla cu Swing Top, The Jar le propune consumatorilor o experiență absolut unică în care se bea berea la draught, îi provoacă să privească lucrurile altfel și să depășească limitele convenționale impuse de consumul de bere la pahar sau halbă,  toate acestea prin creativitate, inovație și pasiune.

Datorită sticlei din care este creat borcanul și cu ajutorul capacului unic pentru Grolsch, berea din interior își menține pentru mai mult timp prospețimea și gustul distinctiv. Calitatea experienței se păstrează, iar berea își păstrează, astfel, proprietățile mai mult timp.

Începând cu această lună, The Jar este disponibil în localuri selectate din toată țara, iar consumatorii îl pot și achiziționa de acolo.

În luna iunie, Grolsch a lansat și un multipack adresat celor care iubesc provocările creative. În interiorul acestuia sunt scrise povești aparent absurde, dar care pot fi descifrate alături de prieteni. Mecanismul este simplu: unul dintre participanți are rolul de povestitor și cunoaște rezolvarea publicată pe Experimentalist.ro. Ceilalți trebuie să afle soluția, abordând o perspectivă creativă, prin întrebări bine alese.

Grolsch este brandul care îi provoacă pe consumatori să își experimenteze propria creativitate, în orice formă sau abordare își doresc: idei, pasiuni, task-uri zilnice sau orice altă activitate. Prin intermediul sticlei cu Swing Top,  al borcanului și al multipack-ului, Grolsch le arată consumatorilor că pot provoca normele, acolo unde simt că pot contribui cu ceva în plus.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *