Leo Burnett & Target a conceput și dezvoltat strategia campaniilor care au promovat periuța electrică Oral-B Power, spiritul de echipă BRD și repoziționarea brandului...

Bergenbier Fresh - Racoreste-teLeo Burnett & Target a conceput și dezvoltat strategia campaniilor care au promovat periuța electrică Oral-B Power, spiritul de echipă BRD și repoziționarea brandului de bere Bergenbier. Pornind de la ideea identificată de Leo Burnett & Target, iLeo a dezvoltat strategia de online a acestor campanii, amplificându-le în mediul digital.

75% dintre români consideră că ei înșiși au spirit de echipă, dar numai 20% văd această valoare împărtășită de cei din jur. Plecând de la aceste concluzii, extrase de sociologi, BRD și-a propus să devină vocea care vorbește despre echipele care susțin românii în îndeplinirea planurilor: familia, prietenii, colegii. Astfel, obiectivul campaniei a fost de a crește gradul de conștientizare cu privire la spiritul de echipă pe care românii deja îl posedă.

Provocarea care a condus la dezvoltarea campaniei Oral-B a fost schimbarea percepției asupra produsului, considerat de către consumatori scump și complicat. Soluția a fost reinterpretarea produsului dintr-o periuță într-un gadget, repoziționând astfel Oral-B Power într-o categorie high involvement.

Obiectivul campaniei de repoziționare Bergenbier a fost acela de a muta universul de brand din teritoriul masculinității, ocupat sub umbrela “Prietenii știu de ce”, în teritoriul prieteniei adevărate, care a devenit reprezentativă pentru brand pe parcursul a 20 de ani. Astfel, Bergenbier a ales să împărtășească povești de prietenie autentice, într-o campanie de comunicare integrată, care a readus în centru una dintre adevăratele valori: prietenia.

Campania BRD Team Spirit a fost premiată în cadrul ediției din 2014 a Effie România cu Gold la categoria Financial Services. Alte două Silver Effies au mers către campania Oral-B Profesional (categoria Personal Care Products & Services) și Bergenbier (categoria Alcoholic Beverages – Beer).

“În general fiecare brief are particularitățile lui, însă cele trei campanii câștigătoare sunt din categorii și au avut cerințe cum nu se poate mai diferite. Premiile obținute dovedesc capacitatea noastră de a găsi mereu soluția potrivită pentru clienții noștri, indiferent de industrie sau brand”

Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett)

“Un concept flexibil și o bună strategie de online au fost esențiale pentru amplificarea campaniilor în digital. Într-un mediu în care consumatorii sunt, pe zi ce trece, mai prezenți, în care mesajele trebuie sa fie din ce în ce mai relevante și specifice, calibrarea comunicării și o înțelegere clară a consumatorului au făcut posibile atingerea obiectivelor imagine și de vânzări pe care au fost construite cele trei campanii. Comunicarea online dovedește prin aceste rezultate că este un ‘must have’ al strategiei de marketing orientate spre rezultate imediate și măsurabile”

Andreea Boacă (General Manager, iLeo)

Echipa care a contribuit la realizarea proiectelor:

– din partea Leo Burnett & Target: Irina Becher (Creative Director), Angela Teodorescu (Account Manager), Alexandra Cantor (Account Director), Sorin Deleanu (AV Production Manager), Diana Alexa (Brandcomm Director), Cristina Corbu (Brandcomm Manager), Ioana Carp (Brandcomm Executive), Victor Stroe (Planning Director), Irina Cărbunescu (Planner), Andreea Ghenoiu (Copywriter), Radu Olteanu (Copywriter), Cosmin Ezaru (Art Director), Danina Arsene (Account Manager), Raluca Țurcănașu (Account Executive), Cristiana Florea (Copywriter), Alex Covrig (Art Director), Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc, Valentin Lică, Ioana Avram;

– din partea iLeo: Alexandra Trofin (Brandcomm Manager), Andrada Creață (Brandcomm Supervisor), Ana Bărăitareanu (Brandcomm Executive), Anca Ṣtefan (Brandcomm Director), Cosmin Năstasă (Digital Media Director), Dominic Timotin (Chief of programming), Andreea Boacă (General Manager), Paul Cioc, Mihaela Nachi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *