Blue Point, o companie românească de servicii call-center complete, a înregistrat în prima jumătate a anului 2014 o cifră de afaceri de 2,8 milioane...
call-center-consultingBlue Point, o companie românească de servicii call-center complete, a înregistrat în prima jumătate a anului 2014 o cifră de afaceri de 2,8 milioane de lei, în creştere cu aproximativ 60% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Lansată în 2007, compania a înregistrat anual o evoluţie constantă a cifrei de afaceri, în condiţii de profitabilitate. Cea mai mare creştere din punct de vedere procentual a avut loc în 2008, când s-a înregistrat o mărire a cifrei de afaceri cu 150% în comparaţie cu 2007.

În acelaşi timp, în 2012, compania a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2011, de la 2,25 de milioane de lei la 4,35 milioane de lei. Anul 2013 a fost cel mai profitabil an până în prezent şi a adus companiei un profit de 1,4 milioane de lei, în creștere cu 34% faţă de 2012.

„Au trecut 7 ani în care am avut parte de o creştere treptată, dar constantă, din toate punctele de vedere. Am pornit la drum 5 oameni, cu o investiţie iniţială de aproximativ 40.000 de euro, la care s-au adăugat încă pe atât pentru susţinerea operaţională a activităţii. Ne-am recuperat investiţia după 3 ani şi am decis să reinvestim profitul pentru a creşte calitatea serviciilor oferite. Rezultatele pe care le-am avut ne-au dovedit că a fost cea mai bună decizie”, a declarat Violeta Roșu, Managing Partner Blue Point.

Pentru anul 2015, Blue Point îşi propune o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 15% în comparaţie cu 2014 şi o creştere cu circa 30% a numărului de angajaţi.

Blue Point este o companie de servicii call-center complete, cu capital 100% românesc. Înfiinţată în 2007, compania are în prezent aproximativ 150 de angajați și oferă soluții profesioniste și personalizate de outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie, etc) și inbound (suport clienți, infoline şi helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross-sell inbound). Clienţii aflaţi în portofoliul Blue Point sunt: CURS, Heineken, Hochland, IMP, Reader’s Digest, Synevo, Ţiriac Auto, Vodafone şi Xerox.

În 7 ani de la înfiinţare, angajaţii Blue Point au vorbit la telefon 45 de milioane de minute şi au realizat 200.000 de vânzări prin telefon.

Evoluţia cifrei de afaceri:

Anul

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

Cifra de afaceri (mii lei)

281,14

782,82

1.292,63

1.366,15

2.251,13

4.350,87

5.449,63

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *