Platforma de comenzi de mâncare foodpanda, alături de brandul afiliat hellofood, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa internaţională de profil, a achiziţionat...
foodpandaPlatforma de comenzi de mâncare foodpanda, alături de brandul afiliat hellofood, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa internaţională de profil, a achiziţionat Delivery Club, unul dintre cei mai mari jucători locali de pe piața rusească de food delivery.

În urma achiziției, foodpanda Rusia pune la dispoziția consumatorilor cea mai mare selecție de mâncăruri din țară, cu acces la meniurile a peste 2.500 de restaurante, de unde pot comanda atât online prin plaftorma web, cât și prin aplicația de mobil foodpanda. Delivery Club (www.delivery-club.ru) este un business fondat în 2009, care activează doar pe teritoriul Rusiei, în 18 orașe importante, în timp ce foodpanda este un serviciu global, activ în peste 40 de țări. Compania îşi propune să deschidă filiale în alte 5 ţări până la finalul acestui an, urmând să ajungă în 50 de pieţe.

Platforma foodpanda, start-up-ul Rocket Internet cu cea mai rapidă extindere

Oficialii celor două companii nu au dat publicităţii valoarea tranzacţiei. foodpanda, un startup susţinut de Rocket Internet, a strâns până acum 48 de milioane de dolari din rundele de finanţare, banii venind din partea AB Kinnevik, Phenomen Ventures, iMENA Holdings sau Rocket Internet.

New trends: telefonul, gadgetul preferat al românilor pentru comenzile online de mâncare

“Delivery Club este un jucător de cursă lungă pe piața rusească de food delivery, care a construit de-a lungul anilor o bază importantă de clienți, atât în rândul restaurantelor cât si a consumatorilor. Suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu foodpanda, care ne va ajuta să atingem un nou nivel al business-ului, să creștem eforturile de marketing și să fim recunoscuți ca cea mai user friendly platformă de food. Nu ne vom opri aici, ci vom continua să creștem în Rusia alături de foodpanda, pentru a oferi clienților și utilizatorilor noștri cel mai bun serviciu posibil”, declară Anna Shkirina, Managing Director Delivery Club.

Trends: Câți bani cheltuiesc românii pe mâncarea comandată acasă și la birou

“Suntem fericiți să anunțăm că după achiziția Delivery Club devenim cea mai puternică platformă de food ordering din Rusia, deservind clienți din toată regiunea CSI. Această achiziție este în linie cu obiectivul nostru principal, de a deveni cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare în toate cele peste 40 de țări din lume în care suntem prezenți și de a furniza cea mai simplă metodă de a comanda mâncare oriunde pe glob”, declară Ralf Wenzel, Global Managing Director foodpanda.

foodpanda este prezentă și în România și colaborează, în prezent, cu aproximativ 200 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, fiind lider de piață pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mâncare din țara noastră.

foodpanda, împreună cu brandul afiliat hellofood, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mâncare, activ în peste 40 de țări. Compania le oferă restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile în mediul online și mobil, punându-le la dispoziție tehnologii aflate în permanetă evoluție.

foodpanda/hellofood operează în Singapore, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Taiwan, Thailanda, Vietnam, Bangladesh, Ghana, Coasta de Fildeș, Kenya, Rwanda, Maroc, Senegal, Nigeria, Uganda, Tanzania, Arabia Saudită, Iordania, Rusia, Argentina, Brazilia, Chile, Columbia, Mexic, Peru, Ungaria, Polonia, Ucraina, România, Bulgaria, Croația, Slovacia, Cehia, Azerbaidjan, Liban, Algeria, Serbia, Kazahstan și Georgia.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *