Hennes&Mauritz (H&M), al doilea cel mai mare retailer de haine din Europa şi unul dintre cei mai importanţi jucători din industria mondială de profil,...
H&M (4)Hennes&Mauritz (H&M), al doilea cel mai mare retailer de haine din Europa şi unul dintre cei mai importanţi jucători din industria mondială de profil, a raportat cea mai mare creştere a profitului trimestrial din ultimii patru ani.

Potrivit oficialilor companiei, această creştere a fost alimentată de deschiderea unor noi formate de magazine şi de vânzările online.

Astfel, în ultimele trei luni (1 martie-31 mai), profitul net al companiei a înregistrat un plus de 25% până la valoarea de 870 de milioane de dolari (5,81 de miliarde de coroane suedeze). Compania a început cu dreptul luna iunie, vânzările din al doilea trimestru având un plus de 20% până la nivelul de 37,8 de miliarde de coroane suedeze (5,6 miliarde de dolari).

H&M deschide un magazin în centrul comercial Winmarkt din Galaţi

În prima jumătate a lui 2014, retailerul suedez a încasat aproape 70 de miliarde de coroane suedeze (10,5 miliarde de dolari), ceea ce a marcat o creştere de 14% comparativ cu perioada similară a anului trecut, profitul net fiind de circa 8,4 miliarde de coroane suedeze (1,2 miliarde de dolari).

Până la finalul anului, oficialii companiei şi-au propus deschiderea a 375 de noi magazine, Filipine şi India fiind câteva dintre pieţele noi din portofoliul H&M. De asemenea, Spania, Italia şi China vor beneficia de intrarea pe segmentul vânzărilor online, după ce Franţa a inaugurat în luna martie magazinul online.

H&M a deschis cel mai mare magazin propriu din România

În prezent, grupul controlează peste 3.200 de magazine în 54 de pieţe din întreaga lume.

Potrivit raportului H&M, România a contribuit la veniturile companiei în T2 cu 301 milioane de coroane suedeze (43,5 milioane de dolari), un plus faţă de cele 222 de milioane de coroane suedeze în perioada similară a anului trecut, şi a ajuns la 35 de magazine după cele 7 noi deschideri din acest an. La şase luni, piaţa locală i-a adus retailerului suedez 549 de milioane de coroane, o creştere de 34% faţă de primul semestru al anului trecut.

Galerie Foto: H&M a deschis primul său magazin stradal din România

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *