Potrivit unei analize realizate de mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, privind vizibilitatea turismului în publicitate din punct de...
travelPotrivit unei analize realizate de mediaTRUST, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de monitorizare, privind vizibilitatea turismului în publicitate din punct de vedere al numărului de reclame difuzate de media, în primele cinci luni ale anului 2014 au fost înregistrate 9.207 de reclame la categoria Turism, dintre care 5.445 au fost difuzate de către posturile de televiziune.

În plus, 3.323 de reclame au fost difuzate la staţiile de radio şi 439 de reclame au fost tipărite în presa scrisă.

 

Evoluţia numărului de reclame difuzate pe canalele media în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2014

În luna ianuarie 2014 au fost înregistrate 1.542 de reclame, dintre care 1.196 au fost difuzate la TV. În luna februarie televiziunea este mediul cu cele mai multe spoturi difuzate, 1.335 din totalul de 2010 de reclame. În martie s-a înregistrat cel mai mare număr de reclame la categoria turism – 2.216 dintre care 1.212 reclame au fost difuzate la TV, 899 la radio şi 105 de reclame au apărut în presa scrisă. În aprilie s-au înregistrat 1.601 reclame, iar în luna mai 1.838 reclame.

 

Top 10 cele mai promovate branduri

În topul celor mai vizibile branduri din turism, din punct de vedere al numărului de reclame înregistrate, se află agenţia de turism Christian Tour cu 1.918 de reclame şi un rate card estimat de 2.752.720 euro. Locul doi este ocupat de Cocor Spa Hotel cu 765 de reclame şi un rate card de 296.703 euro.

Travel trends: Ce noutati aduce Christian Tour la Targul de Turism al Romaniei?

 

Agenţia Paralela 45 este pe locul trei în clasament cu 733 de reclame şi un rate card de 298.763 euro. Phoenicia Holiday Resort ocupă locul patru cu 718 reclame, iar pe locul cinci este Phoenicia Grand Hotel cu 608 reclame. Din top mai fac parte Hotel Onix cu 317 reclame, agenţia de turism Mareea cu 252 de reclame, Casa Frent cu 232 reclame, Hotel Germisara cu 219 reclame şi Arsenal Park cu 212 de reclame.

Distribuţia reclamelor pe categorii de produse

Hotelurile şi pensiunile au înregistrat 4.426 de reclame în perioada 1 ianuarie – 31 mai 2014, urmate de agenţiile de turism cu 3.471 de reclame. Categoria Ghiduri/Baze de date/ recomandări a înregistrat 503 de reclame.

Top 3 surse media

Analiza indică sursele media care au difuzat cele mai multe reclame la categoria turism. Postul de televiziune Money Channel a difuzat 2.763 de spoturi turistice, urmat de România TV, cu 1.137 de reclame, şi B1 TV cu 384 de reclame difuzate.

Perfect Tour, plus 88% la cifra de afaceri in 2013

Turismul a avut cea mai mare vizibilitate la postul de radio Kiss FM (1.048 reclame). Următoarele în clasament sunt Magic FM cu 637 reclame şi Radio ZU cu 510 spoturi difuzate.

 

La categoria presă scrisă, ziarul Ring a înregistrat 180 de reclame din domeniul turistic, urmat de revista ZIUAnews cu 20 reclame şi Zile şi Nopţi, cu 16 reclame.

Travel trends: Happy Tour, afaceri de 60 milioane de euro în 2013

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 1.641.896 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 31 mai 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *