Seria de workshop-uri Avangate Tech Sessions lansată de Avangate, una dintre cele mai importante companii de pe piața de soluții eCommerce pentru producători de...
avangateSeria de workshop-uri Avangate Tech Sessions lansată de Avangate, una dintre cele mai importante companii de pe piața de soluții eCommerce pentru producători de software, SaaS și servicii online continuă cu o discuţie despre “Product Management – Building Value from Startup to International Recognition”.

Cea mai nouă sesiune de workshop-uri, condusă de Adriana Iordan (Avangate) și Vladimir Oane (Hootsuite – UberVu, un proiect fondat în 2007 de Vladimir Oane, Dan Ciotu şi Dragos Ilinca, specializat în monitorizarea informaţiilor care apar pe diferite reţele de socializare despre firme, a fost achiziţionat la începutul acestui an de către HootSuite, unul dintre cei mai mari jucători mondiali care oferă corporaţiilor instrumente de management al prezenţei în reţelele sociale), are loc pe 19 iunie la TechHub Bucharest, începând cu ora 17.00.

Workshop-ul încurajează interacțiunea și schimbul de strategii eficiente în managementul de produs, de la evaluarea oportunităților până la lansări pe piață și măsurarea valorii generate de noile funcționalități.

UberVu-founders-theguradian.comAgenda întâlnirii cuprinde trei sesiuni. Prima parte, condusă de Vladimir Oane (Hootsuite), se va concentra pe definirea produsului potrivit, agreat de toate părțile implicate, de la echipa de dezvoltare până la clienții interni și externi, parteneri și investitori. Vladimir Oane este unul dintre fondatorii UberVU, companie achiziționată în 2013 de către Hootsuite, cu o experiență semnificativă atât în Product Management cât și în design de produs.

Adriana Iordan, Senior Director, Product Management în Avangate, va oferi exemple concrete în definirea și management-ul unui roadmap de produs. Prezentarea va include pașii necesari în realizarea roadmap-ului, validarea, prioritizarea și implementarea acestuia, de la idee, până la strategia de produs și lansarea pe piață.

Seminarul se va încheia cu o sesiune de discuții libere în care ambii prezentatori vor răspunde la întrebări, explorând alături de cei prezenți provocările rolului de product management . Totodată, moderatorii workshop-ului din 19 iunie vor împărtăși din experiențe lor legate de construirea produselor de success la nivel internațional.

“În cadrul întâlnirii din programul Avangate Tech Sessions vom vorbi despre câteva dintre practicile pe care le folosim fiecare dintre noi în a defini și gestiona planul de dezvoltare al unui produs. Ne vom concentra pe tactici de detaliere a specificațiilor ce pot genera valoare în evoluția de la startup la produse recunoscute international. Consider că această întâlnire este și o oportunitate să auzim idei și  experiențe diferite care să ne ajute în activițătile zilnice de product manageri, rol care trebuie încurajat mai mult in România”, menționează Adriana Iordan, Senior Director,  Product Management Avangate.

Întâlnirea din 19 iunie se adresează manager-ilor și design-erilor de aplicații software ce vor să descopere si să se perfecționeze în gestionarea unui produs ca un întreg, de la concepție până la vânzare și post-vânzare.

Participarea la eveniment este gratuită, însă locurile sunt limitate.

Avangate este lider în piața de soluții de comerț electronic pentru producători de software, SaaS și servicii online, sprijinindu-i pe aceștia să își vândă produsele și serviciile, oricare ar fi modelul de business, prin orice canal de vanzare, să își crească rata de retenție, să experimenteze rapid și să își optimizeze business-ul pentru a-și crește veniturile per total, la nivel global. Printre clienții Avangate se numară Bitdefender, HP Software, Kaspersky, 123contactform, Padicode, Caphyon sau Metaio.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *