Filiala locală a producătorului şi distribuitorului de cosmetice AVON Cosmetics, una dintre cele mai mari companii de profil din lume, a organizat joi, 12...
DSC01466Filiala locală a producătorului şi distribuitorului de cosmetice AVON Cosmetics, una dintre cele mai mari companii de profil din lume, a organizat joi, 12 iunie 2014, cea de-a doua ediție a conferinței CSR4WOMEN, primul eveniment din România dedicat exclusiv campaniilor sociale pentru femei, ce reunește specialiști din departamentele de CSR ale unor companii implicate în astfel de proiecte, dar și numeroase personalități publice.

Tema celei de-a doua ediții CSR4WOMEN 2014 a fost crowdfunding-ul și parteneriatul între companii, organizații și mass media, Raluca Kișescu (Senior Manager Commercial Marketing Avon România & Republica Moldova) și Andreea Marin (ambasadorul campaniilor sociale Avon România) lansând oficial platforma www.doneazacuavon.ro, prima platformă Avon de crowdfunding din lume.

Share It To Stop It! Ce am învăţat de la prima ediţie a CSR4Women şi cum schimbă AVON viaţa femeilor

 “Pentru utilizarea platformei, doritorii trebuie să urmeze trei pași, respectiv: intră pe platformă, înscriu un proiect sau aleg un caz/proiect pe care vor să îl susțină;  achiziționează un produs social direct de la un reprezentant Avon sau prin comandă online și ulterior înscriu codul de donație de pe ambalajul acestuia în pagina proiectului înscris sau ales”, a precizat Raluca Kisescu. Tot în cadrul evenimentului, reprezentanți ai companiilor private au prezentat programe de protecție și ajutorare dedicate victimelor violenței domestice și de consiliere pentru pacienții oncologici (BGS, ING Asigurări de Viață, BCR, Unicredit Țiriac Bank).

Prin Programul de Finanţare, Avon sprijină iniţiativele organizaţiilor neguvernamentale şi ale instituţiilor publice şi private din domeniul sănătăţii şi serviciilor sociale. Organizat sub forma unui concurs de proiecte, programul are ca scop depistarea precoce, intervenţia şi recuperarea în cazul cancerului la sân, precum şi spriijinul adresat victimelor violenţei domestice.

Runda de finanțare proiecte pentru sanatatea sanilor are o valoare totală de 50,000 de dolari, suma cu care vor fi sustinute două proiecte, unul în valoare de 15.000 de dolari și celălalt în valoare de 35.000 de dolari; același sprijin este oferit și proiectelor pentru victimele violenței domestice.  Formularele de aplicatie, împreună cu anexele obligatorii, se depun pe platforma www.avon.grantwizard.ro până în 15 august.

Premiile CSR4WOMEN

Devenite deja o tradiție, premiile oferite în cadrul CSR4Women sunt o recunoaștere a eforturilor persoanelor publice care se implică în cauze sociale și care contribuie decisiv la succesul unor astfel de acțiuni.

Anul acesta, premiile de excelență au fost acordate Andreei Răducan (pentru educarea unei noi generatii de sportive), Paulei Herlo (pentru jurnalism social și implicare în domeniul sănătății) și lui Vlad Petreanu (pentru jurnalism social și cel mai bun blog de opinie).

Organizat sub forma unei conferinţe cu gală de premiere, evenimentul  promovează respectul de sine, frumuseţea şi sănătatea femeilor şi drepturile acestora. CSR4WOMEN înseamnă recunoaşterea naţională a campaniilor, proiectelor şi personajelor care sunt alături de femei, prin susţinerea lor.

Tot în cadrul conferinței, Răzvan Dirațian (Director General Avon România&Moldova) împreună cu Sorin Trâncă (Friends Advertising) au acordat bursele Superscrieri, proiecte jurnalistice pe tema violenței domestice, sprijinite de Avon.

„Prin Bursele Superscrieri Avon, ne dorim să facem cunoscut faptul că susținem jurnalismul de calitate, jurnalismul documentat, ce reflectă realitatea, oricât de neplăcută e ea. Iar violența domestică ESTE o realitate. Ordinul de protecție și antecedentele penale SUNT o realitate”, a mai spus Raluca Kișescu.

Cele trei proiecte susținute de Avon sunt Ordinul de protecție. Instrumentul victimei sau al agresorului?, proiect propus de Lina Vdovîi și George Popescu, doi jurnaliști independenți.

Echipa formată din Elena Stancu & Cosmin Bumbuţ de la Esquire România, cei care lucrează la un multimedia despre cultura românilor de a-i educa pe copii prin violență și care anul trecut s-au mutat într-o autorulotă și călătoresc prin România în căutare de povești vor realiza ancheta  Fără antecedente penale.

Al treilea proiect susținut este al celor care cred cu tarie că un jurnalist care intră într-un subiect greu sau dureros poate aduce mai departe către cititori mai mult decât compasiune. Poate aduce toleranță, empatie și dorința de a te schimba sau de a schimba o părticică din lumea în care trăiești: Ana Maria Ciobanu , Oana Sandu și Solène Cesbron pentru proiectul Harta violenţei domestice.

AVON Cosmetics România este lider pe piaţa cosmeticelor din România începând cu anul 2002, păstrându-şi această poziţie de atunci şi până în prezent.

De peste 12 ani, Avon Cosmetics România prin Campania pentru Sănătatea Sânilor și Campania Respectului luptă împotriva cancerului la sân și a violenței domestice prin finanțarea programelor destinate informării și educării femeilor din România și achiziționarea de echipamente medicale pentru a asigura îngrijire de calitate pentru pacienții diagnosticati cu cancer la sân. În tot acest timp, compania a donat 2,7 milioane de dolari, iar 8 centre oncologice au fost dotate cu echipament medical de ultimă generație.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *