Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători locali de produse cosmetice, a raportat un business de 1,6 milioane de euro pentru 2013. Gama Bioliv a...

Greenstem-normal-mixtCosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători locali de produse cosmetice, a raportat un business de 1,6 milioane de euro pentru 2013. Gama Bioliv a însumat, în 2013, aprox. 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local.

Cosmetic Plant a câștigat, pentru a doua oară, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi la World Quality Selections 2014, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. De asemenea, în cadrul aceleiași competiții, compania a fost premiată și cu Gold Award pentru noua cremă GreenStem Antiaging de zi matifiantă.

“Suntem onorați să fim, pentru a doua oară, premiați cu două dintre cele mai mari distincții acordate de Monde Selection în cadrul competiției World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirmă faptul că suntem pe drumul cel bun în ceea ce privește dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce în ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respectă standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Gama Bioliv: 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local

Referitor la impactul pe care îl vor avea în vânzări cele două premii câștigate anul acesta, Susana Laszlo estimează că acestea vor aduce un aport considerabil în cifra de afaceri din 2014, mai ales datorită faptului că ingredientul activ folosit în gama GreenStem reprezintă o noutate în materie de produse cosmetice, fiind destinată unui consumator select, cu venit mediu spre ridicat. Aceasta a mai adăugat că, şi în 2013, câştigarea premiului în cadrul Word Quality Selections 2013 a avut un impact pozitiv în business-ul companiei.

“Încă de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primită atât pe piața locală, cât și pe cea de export, iar câștigarea unui premiu internațional a atras după sine și mai multă atenție din partea publicului. Astfel, în 2013, produsele din cadrul acestei game au însumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizată pe plan local”, a subliniat Susana Laszlo.

Conform reprezentantei companiei, câştigarea premiului în 2013 a dus la o creştere a interesului pentru gama Bioliv şi pe pieţele externe. Astfel, dacă anul trecut doar 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de această gamă, în acest moment ponderea a ajuns la peste 10%.

Mai multe detalii despre cremele Cosmetic Plant găsiți pe Fashion Trends Magazine!

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *