4PSA, unul din lideri tehnologici în soluții software pentru comunicații în cloud, a anunțat lansarea unei noi identități vizuale care descrie cu mai multă...

4PSA4PSA, unul din lideri tehnologici în soluții software pentru comunicații în cloud, a anunțat lansarea unei noi identități vizuale care descrie cu mai multă acuratețe principiile companiei – performanță, scalabilitate, agilitate.

În 2002, când am fondat 4PSA, ne-am propus să sprijinim furnizorii de servicii, din dorința de a-i ajuta să ofere soluții mai bune clienților. Și chiar am reușit, pentru că în scurt timp produsele noastre s-au bucurat de succes. După 12 ani, continuăm să înlesnim accesul oamenilor la tehnologie, îmbunătățind canalele și metodele de comunicare prin intermediul unor soluții software de ultimă generație“, a declarat Elena Cârstoiu, COO-ul 4PSA.

Noua imagine 4PSA are o linie simplă, rafinată și modernă. Efectul îndrăzneț al literei A simbolizează în egală măsură ascensiunea și alinierea companiei la ultimele tehnologii și industria de cloud computing. Această schimbare de identitate, prima din istoria 4PSA, este deja vizibilă pe toate canalele importante ale companiei, inclusiv pe site-ul web relansat cu această ocazie. Noul design vine cu un display optimizat și interactiv, oferind vizitatorilor o experiență dinamică. Portofoliul de produse și servicii prezintă acum mult mai multe beneficii pentru utilizatori, inclusiv descrieri de componente, funcționalități și detalii tehnice foarte utile.

VoipNow, produsul cel mai important al companiei, este o platformă de comunicații în cloud dedicată furnizorilor de servicii și organizațiilor care au nevoie de soluții avansate de telefonie de tip business. La momentul lansării, în urmă cu 8 ani, VoipNow era prima platformă care oferea furnizorilor de servicii soluții hosted de VoIP, ulterior de Comunicații Unificate (UC), ca alternativă la telefonia tradițională. De atunci, VoipNow a evoluat rapid, integrând componenta de VoIP cu soluții moderne de telefonie: apeluri video, instant messaging, prezență, fax, mesagerie vocală, mobilitate și, mai ales, funcționalități complexe de tip call center. Prin automatizarea operațiunilor de instalare, configurare, facturare și plată, platforma eficientizează procesele și reduce considerabil costurile.

În cei peste 12 ani de când suntem pe piață, atât serviciile noastre, cât și noi ca echipă am trecut prin numeroase schimbări. Este prima dată însă când ne reînnoim identitatea vizuală, iar noul design nu este un simplu lifting. Acesta se reflectă atât în logo, cât și la nivel de web site, oferind partenerilor și clienților o perspectivă și mai clară asupra produselor și serviciilor noastre. Iar pentru cei care vor să afle mai multe despre Clouderii 4PSA sau doresc să ni se alăture, site-ul web are o secțiune complet nouă. Sperăm ca astfel vizitatorii să afle, de la prima interacțiune, cine suntem și ceea ce facem“, a adăugat Elena Cârstoiu.

Întreaga poveste din spatele noului logo a fost publicată pe blog-ul companiei, iar noua identitate vizuală a companiei 4PSA este deja online.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *