Romtelecom şi COSMOTE România se pregătesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”. Romtelecom şi COSMOTE România vor avea...

Logo_TRomtelecom şi COSMOTE România se pregătesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”.

Romtelecom şi COSMOTE România vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, după finalizarea tuturor procedurilor legale. Numele şi identităţile comerciale ale companiilor Germanos Telecom România, Sunlight România Filiala București, NextGen şi Telemobil nu vor fi schimbate.

Continuitatea serviciilor nu va fi afectată în niciun fel. Serviciile şi produsele existente, fie mobile sau fixe, atât pentru clienţii rezidenţiali, cât şi de business, vor rămâne neschimbate. În plus, odată ce noul brand „T” va fi lansat, clienţii Romtelecom şi COSMOTE România se vor bucura de o experienţă nouă şi îmbunătăţită şi vor beneficia de noi oferte şi promoţii.

Rebrandingul este un proces multilateral, îndreptându-se către schimbarea completă a identităţii de marcă într-un nou brand global. Aceasta implică aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse şi servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenţă online comună şi multe altele.

Ambele companii vizează o tranziţie lină către noul brand, cu toate activităţile necesare şi legate de acest proiect finalizate înainte de lansarea oficială.

În urma deciziei Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele două companii, care sunt controlate de OTE Group în care Deutsche Telekom deţine o cotă de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul în această toamnă.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *