Mariana Brădescu este una din doamnele puternice din mediul de afaceri: a pornit business-ul Rock Star Construct în 2007, la început de criză, și...

Mariana Bradescu_Rock Star ConstructMariana Brădescu este una din doamnele puternice din mediul de afaceri: a pornit business-ul Rock Star Construct în 2007, la început de criză, și a profitat de moment pentru a acumula în scurt timp experiența pe care alții o dobândesc în ani de zile.

Astăzi călătorește în toată lumea pentru a obține cele mai bune materii prime pentru afacerea sa: piatră din Bulgaria, Grecia, Turcia, India, China, Siria, Egipt, Brazilia sau Spania. Pentru că activitatea cea mai intensă se desfășoară pe timpul verii, s-a adaptat într-un mod cât se poate de plăcut: “în timpul iernii plec în vacanța ‘de vară’ în țări în care este cald, în special Asia”, spune Mariana Brădescu.

Când și în ce context ați descoperit pasiunea pentru domeniul construcțiilor?

Construcțiile nu pot spune că m-au atras cândva sau că mi-am dorit să lucrez în acest domeniu. Cu siguranță, mă vedeam într-un domeniu mult mai elegant, precum organizarea de evenimente sau chiar să dețin un restaurant, o pasiune pe care am avut-o de mic copil și încă o am atunci când timpul imi permite. Am descoperit însă de pe vremea liceului acest domeniu și m-a atras destul de mult. De fapt, mă capta mai mult faptul că era un domeniu atipic și că aveam posibilitatea să demonstrez că se poate, chiar și în acest domeniu plin de betoane și cu siguranță, dominat de bărbați. Mă provoca până și faptul că o sa am posibilitatea să mă duc pe șantiere, purtând cizme de cauciuc și șapcă de protecție pe cap. Cu timpul însă mi-am dat seama că mersul pe șantiere nu era chiar o mare parte din job.

Care a fost evoluția companiei de la an la an?

Am avut o creștere și o avem în continuare, destul de sănătoasă. Nu am fost adepții creditelor bancare, am preferat să ne dezvoltăm cu propriile forțe, atât cât este posibil din munca pe care o depunem zi de zi. Ne asumăm în fiecare an să fim cel puțin la fel de buni precum în ultimul an contabil închis sau de ce nu, să avem o creștere de minim 20 %, deoarece o dată cu această creștere ne mărim echipa și este frumos să vezi cum se dezvoltă o echipă de oameni, cum ajung să aibă o relație frumoasă și sănătoasă într-un mediu în care ne petrecem cu toții destul de multe ceasuri.

Sper să pot menține acest ritm, iar când vorbesc de evoluție, în mod cert, nu vorbesc doar de evoluție din punct de vedere al cifrelor. Evoluție pentru mine înseamnă în primul rând ce faci ca să fii mai bun, ce faci ca să fii mai rapid, ce faci ca să ai și mai mulți clienți multumiți la sfârșitul zilei. Întotdeauna au fost și vor fi și clienti nemultumiți, este imposibil să mulțumești pe toată lumea, indiferent de domeniul în care ai lucra, însă important este atunci când tragi linie să fie procentul covârșitor de mare pentru cei care te recomandă, pentru cei care te vorbesc de bine și un procent infim al celor care dintr-un motiv sau altul, nu au fost multumiți până la capăt.

Cum v-ați imaginat casa ideală?

continuarea interviului, pe Deco Trends Magazine!

  • Mirela

    30/07/2015 #1 Author

    Doamna este horror! N-am mai intalnit o asa atitudine fata de client din anii ’90. Ce insemna un PR bun si un om de proasta calitate!

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *