Providerul de outsourcing de contact center Competence Call Center (CCC) va deschide, in data de 1 iunie 2014,  cel de-al doilea sediu in Romania, la...

ccc brasovProviderul de outsourcing de contact center Competence Call Center (CCC) va deschide, in data de 1 iunie 2014,  cel de-al doilea sediu in Romania, la Brasov.

Inca din 2007, CCC furnizeaza solutii complexe de call center pentru branduri locale si internationale prin intermediul biroului din Bucuresti.  Incepand de acum, compania este in plin proces de recrutare a 100 de angajati pentru noul birou din Brasov.

”Cunoasterea foarte buna a limbilor de origina latina si a limbii germane ne-au convins sa deschidem o a doua locatie in Romania, in Brasov. Brasov are in jur de 232.000 de locuitori, dintre care 46.000 sunt studenti. Limbile Engleza, Franceza, Spaniola, Germana si Italiana sunt foarte cunoscute aici, ceea ce face din Brasov o locatie excelenta pentru a oferi servicii pentru afaceri Pan-Europene. Alaturi de locatia noastra din Bucuresti, Brasov ne completeaza perfect strategia nationala de dezvoltare in mai multe orase, cat si strategia pe care o abordam la nivel international de BestShoring”

Ulf Herbrechter, COO al Competence Call Center

Odata cu deschiderea noului birou din Brasov, Competence Call Center furnizeaza solutii de customer service la cel mai inalt nivel in 13 filiale din 8 tari, in 28 de limbi straine. Pentru apeluri incoming, campanii outgoing si comunicare scrisa cu clientii prin e-mail, chat si social media, CCC se bazeaza pe 16 ani de experienta din aria de contact center. 42 de premii internationale si certificari ale calitatii in conformitate cu EN 15838, ISO 9001 si ISO 10002 atesta standardele inalte de calitate ale Competence Call Center.

”Am inceput sa construim echipe internationale pentru primul nostru partener multilingv, o companie aeriana de mari dimensiuni care asigura servicii in aproximativ 150 de destinatii din toata lumea. Extinderea operatiunilor din Brasov este planificata a se deasfasura in doua etape. Deschiderea si startul va fi dat la inceputul lunii iunie, iar din toamna spatiul se va mai extinde. Noua locatie de birouri se afla in incinta Cladirii Carpatex, care este localizata central in Brasov si oferta posibilitatea de acces facil la mijloacele de transport in comun si alte facilitati pentru angajatii noastri.”

Michael Ücker, Call Center Director, Competence Call Center

Compania multinationala se axeaza pe valori umane, dincolo de performanta remarcabila in afaceri, asigurand un mediu modern conceput pentru crestere deopotriva personala si profesionala. Competence Call Center este in cautare de oameni pasionati de comunicare. Vorbitorii avansati de germana si engleza, italiana si franceza sunt candidatii ideali. De asemenea, sunt vacante posturi in departamentele de HR, IT, si in echipele financiare.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *