Agenţia de comunicare digitală Interactions a fost premiată la Mixx Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate interactivă din Europa, desfăşurat la...

Adrian_AlexandrescuAgenţia de comunicare digitală Interactions a fost premiată la Mixx Awards, unul dintre cele mai mari festivaluri de publicitate interactivă din Europa, desfăşurat la Paris pe 20-21 mai. Premiul este o premieră pentru România. La competiţie au participat  12 ţări europene, care au prezentat 304 campanii, în 7 categorii. Dintre acestea, doar şase au fost premiate, printre care şi campania  SEAT – Webshop, care a câştigat premiul de merit la categoria Lead Generation.

„Premiul la MIXX Awards Europe este foarte valoros nu doar pentru agenţia noastră şi pentru client, dar şi pentru industria de digital din România, care demonstrează că se ridică la nivelul de calitate din Europa. Suntem foarte mândri că am urcat pe scenă alături de nume mari ale industriei europene”

Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions

SEAT  Webshop este primul showroom virtual de unde se poate achiziţiona o maşină nouă sau rulată în doar câţiva paşi. Avantajul principal pentru utilizator este preţul de achiziţie. Maşinile sunt vândute la preţuri mai scăzute, fără costurile adiţionale din showroom-ul dealerului.

Proiectul s-a dovedit a  avea un impact puternic nu doar în mediul online, ci şi în mediul de business. În primele trei săptămâni au fost vândute 3 maşini, iar de la lansarea site-ului s-au vândut peste 100 de automobile. ROI-ul estimat al proiectului este de 7.5, cu o investiţie iniţială de aproximativ 10.000 euro.

Agenţia Interactions a avut dreptul de a participa la această competiţie datorită premiilor obţinute anul trecut în cadrul concursului local, IAB Mixx Awards. În calitate de „Agenţia Anului”, Interactions a prezentat cele 3 campanii premiate la cel puţin o categorie în cadrul IAB Mixx Awards România: SEAT – Webshop, Mega Image – Grădina Virtuală şi Kit Kat – Ştirile de la fără cinci.

Interactions are un portofoliu de 18 clienţi pentru care a dezvoltat de-a lungul timpului peste 70 de campanii, unele dintre ele premiate la cele mai importante competiţii de digital şi advertising. Premiul obţinut la MIXX Awards Europe este al 22-lea din portofoliul agenţiei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *