Glenfiddich anunță debutul inițiativei ‘Who to Watch’ care promovează potenţialul unor proiecte care vor transforma iniţiatorii în personalităţile zilei de mâine. Who to Watch...

Who to WatchGlenfiddich anunță debutul inițiativei ‘Who to Watch’ care promovează potenţialul unor proiecte care vor transforma iniţiatorii în personalităţile zilei de mâine. Who to Watch este cel de-al doilea capitol din Book of Success, dedicat celor în plină ascensiune profesională, care vor adăuga noi pagini în cartea succesului datorită inovației.

Astfel, Who to Watch se transformă într-un demers de descoperire și susținere a tinerilor care prin ambiție și proiecte remarcabile sunt determinați să schimbe viitorul. Nominalizările din Who to Watch se bucură de validarea personalităților din Book of Success. Astfel, fiecare dintre cei incluși în Book of Success a nominalizat tineri ale căror proiecte se remarcă prin potențialul uriaș de a schimba viitorul, în domenii diferite, de la design până la diplomație. Inițiativa ‘Who to Watch’ este continuarea campaniei ”Book of Success”, platforma ce reunește unele dintre cele mai mari nume de pe scena românească din toate domeniile, demarată de Glenfiddich la sfârșitul anului trecut.

Mecanismul campaniei ‘Who to Watch’ are două direcții de dezvoltare și se bazează pe principiul recunoașterii unor valori de către ambasadorii talentului autohton. Mai exact, personalitățile din cadrul ”Book of Success” precum Andi Vasluianu, Attila Kim, Camelia Șucu, Andreea Bădală, Mihai Pohonțu și Sebastian Burduja au fost invitați să nominalizeze acele persoane în care ei cred și care merită să fie urmărite în ascensiunea lor. O altă rută de identificare a tinerilor ale căror proiecte au capacitatea de a redesena viitorul și de a pune România pe harta marilor valori a fost apelul către influențatorii din social media. Astfel, prin intermediul acestora, Glenfiddich i-a provocat pe oameni să îi nominalizeze pe cei cu potențial în carierele lor aflate la început.

”Demersul de a descoperi acele talente aflate la început de carieră și de a le susține a fost unul natural pentru Glenfiddich, deoarece toți cei incluși în Who to Watch au ca numitor comun exact valorile brand-ului care definesc tot ceea ce facem. Astfel, de la spirit de pionierat, ambiţie, leadership, inspiraţie şi încredere ca ingrediente ale succesului celor care s-au remarcat în Who to Watch, am dezvoltat un algoritm care ne poate ajuta să identificăm personalitățile marcante ale zilei de mâine”

 Simona Popescu, Brand Manager în cadrul Alexandrion Group

Printre cei nominalizați în Who to Watch se regăsesc Dan Nechita, unul dintre cei mai promițători strategi militari la nivel mondial, Camelia Dorobanțu,  consultant  pe probleme de macroeconomie al prestigioasei publicații Financial Times. Sonia Coman, absolventă Harvard în Istoria Artelor și Arte Plastice este un nume care va lăsa o amprentă puternică asupra culturii internaționale, fiind în prezent unul dintre cei mai premiați oameni de cultură din România.

Dragoș Hâncu este unul dintre cei care va schimba business-ul gaming-ului. Mihai Sfrijan este head of studio la King și își pune semnătura pe proiecte precum Candy Crush Saga, cunoscute în întreaga lume. Bogdan Savonea este absolvent al universității Georgetown din Statele Unite ale Americii și este inițiatorul proiectului the Pole Society. Who to Watch cuprinde 18 povești, care sunt disponibile pe http://www.bookofsuccess.ro/who-to-watch/.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *