În anul 2013, peste 50% din vânzările F64 au fost generate de comenzi online, iar estimările indică faptul că anul acesta în mediul digital...

Marian Alecsiu_Daniela Becheru_F64În anul 2013, peste 50% din vânzările F64 au fost generate de comenzi online, iar estimările indică faptul că anul acesta în mediul digital vor fi efectuate peste 60% din vânzări. Cluj-Napoca se situează pe locul al 2-lea în topul vânzărilor, după Capitală. Anul trecut, clujenii au achiziționat de la F64 produse în valoare de peste 1,2 milioane de Euro, înregistrând un trafic pe site de peste 1 milion de vizite.

Timp de 10 zile de festival, specialiștii F64 întâmpină pasionații de fotografie cu sfaturi și recomandări, dar și cu numeroase surprize și premii. Altfel spus, ]n perioada 16-25 Mai, consultanți foto din cadrul Echipei F64 se mută la Cluj-Napoca, unde se desfașoară Photo Romania Festival, cel mai mare eveniment de profil din Europa de Est.

Mai mult, Miercuri, 21 mai, ora 19:00, la cafeneaua din incinta casinoului unde are loc evenimentul, Echipa F64 împreună cu membrii fondatori – Marian Alecsiu și Daniela Becheru – invită comunitatea fotografilor amatori și profesioniști la o întâlnire informală despre pasiune și fotografie.

“În cei 13 ani de activitate ai F64, am simțit un interes deosebit din partea comunității din Transilvania, iar Photo Romania Festival ne oferă cadrul perfect să ne cunoaștem. Venim cu mare plăcere la Cluj și suntem bucurosi să ne întâlnim cumpărătorii care de multă vreme ne răsplătesc cu loialitate”, a declarat Marian Alecsiu, co-fondator F64.

Potrivit acestuia, Clujul reprezintă județul cu cea mai mare creștere față de aceeași perioadă a anului trecut: peste 10%. Valoarea medie a comenzii este mai mare cu 20 % față de București.

“Comparativ cu București, observăm un interes crescut pentru filtrele creative și filmele foto, ceea ce ne arată ca pasionații de fotografie din Cluj își exersează frecvent latura creativă. Pentru noi este încurajantă și cererea crescută pentru tablete si smartphone-uri, fapt ce reconfirmă încrederea clienților noștri”, a mai declarat Marian Alecsiu.

Cumulând vânzările din alte mari orașe, Transilvania are o pondere de 25 % din totalul comenzilor realizate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *