Conversion Marketing, o companie care operează servicii de marketing online (analiză, creaţie şi dezvoltare web, achiziţie şi planificare media, promovare prin intermediul motoarelor de...
Bogdan-iordacheConversion Marketing, o companie care operează servicii de marketing online (analiză, creaţie şi dezvoltare web, achiziţie şi planificare media, promovare prin intermediul motoarelor de căutare, social media şi mobile marketing) pentru clienţi din România, Ungaria şi Bulgaria, controlată de grupul Naspers, anunţă achiziţia platformei de email-marketing Conectoo, serviciu lansat în 2008 de Bogdan Iordache (foto) – iniţiatorul conferinţelor dedicate sectorul tech How to Web şi co-fondatorul TechHub.

Cu peste 1 miliard de mesaje trimise, tehnologia Conectoo va permite diversificarea serviciilor oferite de companie.

Conectoo este unul dintre principalii furnizori de soluții de e-mail marketing din România. Printre clienții serviciului se numără companii precum eMAG, MRM Worldwide Romania, Ringier sau Netbridge Development.

Tehnologia Conectoo permite segmentarea, targetarea și realizarea de mesaje personalizate pe baza informaţiilor comportamentale ale abonaţiilor la newsletter. De asemenea, platforma asigură gestionarea procesului de abonare şi a informaţiilor celor înscriși.

Planurile TechHub după un an de activitate: extinderea spaţiului şi noi evenimente

„E-mail marketingul este unul dintre cele mai eficiente canale de comunicare online. Achiziția Conectoo este un pas important pentru noi din două perspective. Prin Conectoo avem acces la o tehnologie avansată ce ne va permite să livrăm mesaje cu un grad înalt de relevanță. Din punct de vedere comercial, putem oferi clienților noștri servicii de digital marketing integrate”, a declarat Marius Pahomi, Directorul General al Conversion Marketing.

„Sunt bucuros şi mândru de munca echipei Conectoo şi de rezultatele acesteia. Conversion Marketing este partenerul ideal pentru o astfel de achiziţie şi sunt sigur că tehnologia şi produsul Conectoo sunt într-o poziţie excelentă pentru a fi în continuare dezvoltate şi pentru a fi utilizate de cât mai mulţi clienţi”, a declarat Bogdan Iordache, CEO al Conectoo.

Ca urmare a tranzacţiei recent încheiate, Bogdan Iordache părăseşte poziţia de CEO al Conectoo, iar restul echipei se alătură Conversion Marketing.

How to Web lansează un program de pre-accelerare pentru startup-urile din regiune

Bugetele de publicitate online gestionate de către Conversion Marketing în 2013 au depăşit 5 milioane de euro. Printre clienţii companiei se numără eMAG, OLX/Mercador, Oriflame, Autovit.ro, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga sau Leonardo.

De asemenea, Conversion Marketing deține Profitshare, rețeaua de marketing afiliat cu cele mai mari vânzări din România (peste 309 milioane de lei până în prezent), livrate pentru mai mult de 90  de magazine și furnizori de servicii online și mobile.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *