DPD România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a finalizat primul trimestru al anului în...
Lucian Aldescu_DPD

Lucian Aldescu, CEO DPD România

DPD România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a finalizat primul trimestru al anului în curs cu afaceri de 17,6 milioane lei, în creştere cu 14% faţă de perioada similară a anului precedent.

Compania de coletărie şi curierat expres, DPD România, a atras în primele luni ale anului clienţi noi din toate sectoarele de business, atât online cât şi offline. Volumul coletelor expediate de către DPD în primul trimestru a depăşit, astfel, un milion, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2013, când compania a livrat circa 840.000 de colete.

Creşterea volumelor a fost generată, pe de o parte, de clienţii tradiţionali DPD care au avut volume mai mari, dar şi de evoluţia foarte bună a comerţului electronic, cu precădere în săptămâna Paştelui, când DPD a livrat cu 50% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Un alt indicator de creştere, care a avut impact în cifra de afaceri realizată, este dat de soluţiile logistice internaţionale. Astfel, fluxul logistic integrat oferit pe întreg teritoriul Europei a adus numeroase parteneriate noi pentru DPD România. De asemenea, mai mulţi clienţi internaţionali au fost interesaţi de serviciile de logistică oferite în România. Practic, DPD oferă clienţilor săi posibilitatea de a avea Europa ca o singură piaţă de desfacere.

Pentru anul în curs, DPD România vizează o creştere semnificativă a volumelor pe serviciul  DPD Internaţional rutier, mărirea volumului generat de comerţul electronic şi atragerea de noi clienţi internaţionali.

“Rezultatele financiare de la începutul anului confirmă faptul că serviciile cu valoare adăugată oferite de DPD sunt apreciate la justă valoare de către partenerii noştri. Ne-am concentrat pe îmbunătăţirea şi diversificarea serviciilor de livrare externă, dar şi pe consolidarea poziţiei de partener de încredere al retailului online, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Ne vom menţine ritmul şi suntem încrezători că vom încheia 2014 cu noi creşteri.”

Lucian Aldescu, CEO DPD România

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *