Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de plăci ceramice, a finalizat cu succes relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca şi îşi...
Sergiu Apolzan, Director de Vanzari si Marketing al Lasselsberger Ceramics Romania

Sergiu Apolzan, Director de Vanzari si Marketing al Lasselsberger Ceramics Romania

Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de plăci ceramice, a finalizat cu succes relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca şi îşi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A., mizând pe o creştere a cifrei de afaceri cu 10% în 2014.

 „În 2013 am decis ca întreaga activitate operaţională, pe lângă cea de producţie, să fie concentrată în cadrul Sanex S.A. Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la începutul acestui an”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vânzări şi Marketing al Lasselsberger Ceramics România. Acesta a mai subliniat, de asemenea, că pentru anul în curs Sanex S.A. mizează pe o creştere cu 10% a afacerilor pe plan local, până la cca. 33 de milioane de euro.

„Evoluţia vânzărilor ne determină să privim cu optimism anul în curs. Lansarea noului format de gresie porţelanată 42×42 cm, completarea portofoliului de produse cu noi dimensiuni provenite de la celelalte fabrici ale Grupului Lasselsberger Ceramics şi lansarea noilor colecţii Cesarom 2014 deschid oportunităţi în piaţa construcţiilor şi amenajărilor, cu impact pozitiv în business-ul nostru pentru acest an”, a mai spus Sergiu Apolzan.

El a mai declarat că evoluţia pozitivă a business-ului Lasselsberger Ceramics România în 2014 va fi determinată şi de o creştere uşoară a exporturilor pe pieţele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria şi Bulgaria.

În ceea ce priveşte piaţa locală de plăci ceramice, reprezentantul companiei estimează că în 2013 aceasta a raportat un uşor declin, cu aprox. 5%, de la 120 de milioane de euro, la 115 milioane de euro. În ceea ce priveşte volumul total, scăderea a fost de aprox. 8%, de la 25 de milioane de mp, la 23 de milioane de mp.

Planuri de investiţii pentru anul în curs

Într-o piaţă cu o dinamică concurenţială puternică, strategia Lasselsberger Ceramics România este de a aduce consumatorului final soluţia de ambientare care să corespundă fiecărui tip de exigenţă estetică, tehnică şi, mai ales, adecvată fiecărui buget.

În acest sens, atenţia companiei în acest an se îndreaptă către investiţii care vizează modernizarea liniilor de producţie şi tehnologii noi, optimizarea costurilor, diversificarea sortimentului atât din punct de vedere dimensional, cât şi al designului şi culorilor. Aceste investiţii au în vedere şi reducerea poluării mediului şi a consumului de energie (energy saving). „Repoziţionarea brandului Cesarom la nivel premium ne obligă la un proces continuu de investiţii în ceea ce priveşte designul, calitatea suprafeței, culoarea şi diversificarea formatelor”, a mai adăugat Sergiu Apolzan.

Plăcile ceramice produse în fabrica Sanex S.A. sunt distribuite la nivel naţional prin intermediul a 150 de parteneri, fiind prezente în peste 1.000 de puncte de vânzare, inclusiv în toate magazinele de tip Do-It-Yourself.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *